Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi har kost oss med kaffe nå.☕☕😋😋
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Kaffepulver lukter veldig godt, smaken av kaffe derimot... 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi hadde blitt sure hvis ikke vi fikk våre kopper med kaffe for dagen.☕☕😋😋🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) N-4K0 skrev (3 timer siden): Kaffepulver lukter veldig godt, smaken av kaffe derimot... ...er gigøsting og smaker som gruggvann. 🤢🤮 Så, både jeg og N-4K0 klarer oss fint med uten kaffe. 😌😏 Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): ...er gigøsting og smaker som gruggvann. 🤢🤮 Så, både jeg og N-4K0 klarer oss fint med uten kaffe. 😌😏 Mennesker er forskjellige, vi må ha kaffe. Så vi kommer til å fortsette med å drikke kaffe til våre faste kaffetider.
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg skulle hatt minst én tusenlapp for å frivillig drikke én kopp kaffe! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå