nYkk Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei, meg og en kamerat skaffa oss akkruat diablo 2 for å spelle det i kveld. Vi spelte i 10 minutter føre det kom opp en feilmelding. Begge fikk den. Så er ikke noe med våres connection. Begge sitter hjemme hos seg. Noen flere som har problemet. Må spille på Asia, men der "lagger" det. så er litt bad. EDIT: Diablo 2 was unable to connect to the realmserver. The reealm you selected may be unavalable or you may be encountering connection issues. Please make sure your internett connection and/or your firewall has 6112 opened. NOEN ? Endret 4. oktober 2008 av MainG
Lange Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Skulle gjerne ha skjekket om jeg har samme problemet. Men "Insert expansion disc"... Orker ikke hente CD'n >< Endret 4. oktober 2008 av Lange
Demonican Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Den tiden du brukte på å skrive det inlegget kunne vel kanskje vært brukt til å hente cd'en, og faktisk hjelpe trådstarter med problemet? anyways, om du virkelig er lat, kan du registrere spillet på blizzard store (registrerer med CD-key), og laste ned spillet derfra, da trenger du ikke cd for å spillet det, tror også du kan finne ut hva cd-keyen er ved hjelp av et program, så da slipper du å bevege deg ut fra stolen/sofaen, elelr hva du nå sitter i. anyways, var litt OT, men hvorfor spille på asia?
nYkk Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Den tiden du brukte på å skrive det inlegget kunne vel kanskje vært brukt til å hente cd'en, og faktisk hjelpe trådstarter med problemet? anyways, om du virkelig er lat, kan du registrere spillet på blizzard store (registrerer med CD-key), og laste ned spillet derfra, da trenger du ikke cd for å spillet det, tror også du kan finne ut hva cd-keyen er ved hjelp av et program, så da slipper du å bevege deg ut fra stolen/sofaen, elelr hva du nå sitter i. anyways, var litt OT, men hvorfor spille på asia? hehe, meg å han satt å planla en uke eller noe ! så planla at vi skulle nørde en dag (idag) .. Så funka det ikke ^^ var drittt, men funket ca en time etterpå, så nå er det hardcore kan godt stenge tråden.
Lange Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Den tiden du brukte på å skrive det inlegget kunne vel kanskje vært brukt til å hente cd'en, og faktisk hjelpe trådstarter med problemet? Jeg satt i stolen å skrev det innlegget. Så det var null stress. Dessuten sa jeg noe spydig først, som jeg redigerte bort. Var ikke jeg grei?
Tå. Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Har du rotet med cracks e.l? Isåfall er det en fare for at IPen din er sperret. Fikses dog lett ved å resette IP.
FredrikFtw Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Skulle gjerne ha skjekket om jeg har samme problemet. Men "Insert expansion disc"... Orker ikke hente CD'n >< Er det ikke sånn at med den nyeste patchen så kan du spille uten CD?
Lange Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Skulle gjerne ha skjekket om jeg har samme problemet. Men "Insert expansion disc"... Orker ikke hente CD'n >< Er det ikke sånn at med den nyeste patchen så kan du spille uten CD? Det står det, men du må hente noen filer fra CD'ene og greier, før det funker.
Laurbb Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Argh. Realm not available er hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille D2 i det hele stor. Det er et "morsomt" forsøk fra blizzard sin side og stoppe bots og muling ved å gi en type temp-ban om det blir logget på flere ganger innen et ellers kort tidsramme fra din ip. Dette skjer jo fort spesielt når man laner. Jeg mista JÆVLIG mange gode uniques ved at jeg skulle mule så plutselig fikk jeg ikke lov å logge inn, gg. Argh nå ble jeg sint, hadde glemt dette -_-. Uansett forsvinner det som regel av seg selv etter en stund, evt om du har mulighet til å bytte ip går jo også dette an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå