Bruker-146784 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei,jeg skulle til å cheate Crysis med config filene (se her!). men så kom dette opp: Link Jeg har prøvd å slå av UAC og slå av skrivebeskyttingen. Men ingenting virker. Jeg har en Intel Core 2 duo 3.00 GHZ Nvidia GeForce 9800 GX2 Vista premium 32 bit. Kan noen hjelpe meg pliiis
plusminus Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei,jeg skulle til å cheate Crysis med config filene [...] Sist jeg sjekket var det feigt å cheate
Ethernet Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Først: Hvorfor cheate? Klarer du det ikke på easy? Kopier innholdet i filen, og opprett et nytt notepad dokument. Kopier teksten inn i det nye dokumentet, og legg til de linjene du ønsker. lagre det med samme navn (diff_easy.cfg) på skrivebordet ditt. Gå tilbake til crysis mappen og endre navnet på den egentlige filen til "backup.cfg" eller noe slikt. Så tar du filen fra skrivebordet og drar den inn i crysis mappen Aner ikke om det funker, men det ville nå i alle fall jeg gjort
Bruker-146784 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Når jeg skal skrive inn kodene i diff_easy.cfg filen som dette: -- EASY -- AI Detection speed ai_SOMSpeedRelaxed = 1.2 ai_SOMSpeedCombat = 0.3 -- Alive time ai_RODAliveTime = 5.0 ai_RODMoveInc = 1.3 ai_RODStanceInc = 1.0 ai_RODDirInc = 1.0 ai_RODAmbientFireInc = 2.0 ai_RODKillZoneInc = -2.0 -- AI fire reaction time ai_RODReactionTime = 0.2 ai_RODReactionDistInc = 0.1 ai_RODReactionLeanInc = 0.2 ai_RODReactionDirInc = 1.0 -- Cover fire time modifier (cover fire time specified in weapon) ai_RODCoverFireTimeMod = 1.0 -- ROD ranges - percents of attackRange AI property ai_RODKillRangeMod = 0.2 ai_RODCombatRangeMod = 0.6 -- Ambient fire, enemies not in the quota cannot hit the player. ai_AmbientFireUpdateInterval = 0.5 ai_AmbientFireQuota = 2 -- Low health effect duration and health threshold ai_RODLowHealthMercyTime = 2.5 g_playerLowHealthThreshold = 40 -- AI voice readability ai_UseAlternativeReadability = 1 -- Player Health/Energy/Suit g_suitCloakEnergyDrainAdjuster = 1 g_suitRecoilEnergyCost = 7 g_suitSpeedEnergyConsumption = 110 g_suitSpeedMult = 1.85 g_suitArmorHealthValue = 900 g_playerSuitArmorModeHealthRegenTime = 0 g_playerSuitArmorModeHealthRegenTimeMoving = 0 g_playerSuitHealthRegenTime = 0 g_playerSuitHealthRegenTimeMoving = 0 g_playerSuitHealthRegenDelay = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmor = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmorMoving = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTime = 0 g_playerSuitEnergyRechargeDelay = 0 g_playerHealthValue = 900 g_godMode = 1 i_unlimitedammo = 1 ai_IgnorePlayer = 1 i_noweaponlimit = 1 g_difficultyLevel = 1 v_driverControlledMountedGuns = 1 Altså dette: g_godMode = 1 i_unlimitedammo = 1 ai_IgnorePlayer = 1 i_noweaponlimit = 1 Så klikker alltid Crysis når jeg når loadingen er ferdig eller får jeg en feilkode. Hva skal jeg gjøre? Endret 4. oktober 2008 av fantomena
Ethernet Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Da skal du drite i å cheate Eller prøv å sette de forskjellige kodene under de riktige prefiksene (kan man si det?). Altså, "g_" under alle de kodene, "i_" under de, osv.
The Stig Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Da skal du drite i å cheate (Kunne ikke dy meg )
BlueEAGLE Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 A: Hvis du trenger å cheate på letteste vanskelighetsgrad så bør du vurdere å gå tilbake til WinMines og lære deg å bruke musen B: Hvis du leser lenken du postet så må du The codes can be entered in the console or in a user-created System.cfg file. The console must be unlocked by using "con_restricted = 0" the cheats will become useable.
The Stig Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Syns det er utrolig unødvendig at alle skal komme med slike sleivspark - er det ingen som har overveid muligheten for at han har spilt gjennom spillet flere ganger, og nå kun er ute etter litt ekstra moro? Han er åpenbart ikke ute etter å jukse i flerspiller, så skjønner ikke hvorfor alle skal gi han så mye refs for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå