Gå til innhold

Flere som spiller NHL09 online her?


JoeDohn

Anbefalte innlegg

Har forstått det som at NHL09 endelig har begynt å få litt fotfeste her på bjerget også, og jeg har skumpa borti et par her på forumet som spiller. Dette til tross; jeg har fortsatt til gode å spille verken med eller mot nordmenn online, så jeg tenkte jeg kunne gjøre et forsøk på å samle en hurv her på forumet. Hvem vet, kanskje vi til og med kunne mekka et lag, eller i det minste en liga! :)

 

PSN-navnet mitt er JoeDohn, bare å adde meg. Kan godt slenge opp ei liste her, hvis folk er interessert. :)

 

---

EDIT:

Da har jeg laga en klubb, slet litt med drakter, så jeg endte opp med å ta Boston sine. Ingen som hater Boston her, sant? (Går jo ikke an å hate grå mus.) Klubbens noe tafatte navn forblir Northern Gamers, enn så lenge.

 

De som har meldt sin interesse her vil få invite, de som er opptatt, men vil ha en kan sende meg en PSN-melding, navnet er fortsatt JoeDohn. :)

---

 

 

Lista så langt:

JoeDohn

Zsungam

aoottis

kaelle

peritass

Kennern90

Jakzen

 

Henta også inn disse fra artikkelen om NHL09:

mrbjornv

M_Vold

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Er mer for å mekke et nytt lag egentlig, med gule drakter og det hele, men vi får jo se hvor mange som melder seg interessert. :)

 

Legger i alle fall til folka som har meldt seg her okke som, og så får vi se hvem som er aktive og sånt. :)

 

Liste øverst!

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Det morsomme er at jeg faktisk hadde mekka et Sparta-lag til å begynne med, men det var jo ikke en (annen) kjeft fra Sarpsborg som spilte det, så for øyeblikket spiller jeg med haldensere (av alle ting).

 

Men nei, dette er en klubb for alle gamer.no-folk, så for alt jeg bryr meg kan folk godt være bosatt på Hawaii og spille med oss.

Lenke til kommentar

Da har jeg laga en klubb, slet litt med drakter, så jeg endte opp med å ta Boston sine. Ingen som hater Boston her, sant? (Går jo ikke an å hate grå mus.) Klubbens noe tafatte navn forblir Northern Gamers, enn så lenge.

 

De som har meldt sin interesse her vil få invite, de som er opptatt, men vil ha en kan sende meg en PSN-melding, navnet er fortsatt JoeDohn. :)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...