Gå til innhold

Warhammer Online: Shaman tråden. diskuter shaman her.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei, tenkte at vi shamans kunne samlest i en tråd. jeg er lvl 8 no og har fått min første blå item. digger shaman og det blir nokk helt sikkert min main.

Edit: la til et bilde av min shaman.

post-32072-1223311436_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har en 19 black orc og en 9 shammie. Sykt morsom klasse synes jeg, black orc er også kul, så jeg kommer til å switche mellom de to. Black orc som main foreløpig...

Elsker hvordan mork og gork systemet funker, at du dealer mer damage etterhvert som du healer, og motsatt. Goblins er også utrolig fete.

Endret av Gainwardrobe
Skrevet

Jeg likte egentlig shammie veldig godt, kom til lvl 15 men skiftet til order engineer fordi jeg ikke følte jeg hadde det så gøy med klassen:D

Men for de som liker heal osv. go for it!

Skrevet

Har spilt til lvl 8 med Shaman på ORVR server, og det er gøy. Savner litt å kunne skade litt seriøst, får ofte problemer hvis man møter andre spillere. Synes for øvrig at starting området, og egentlig alt er utrolig mye mer forseggjort hos Greenskins ift hos High Elves. Har spilt til lvl 7 med en swordmaster, og det var direkte kjedelig i forhold. Moro å være Shaman når man er i større grupper/warbands :) Tror dette blir min klasse også.

Skrevet

hehe.. ser jeg en shaman noen sted, være seg scenarior, keep battle eller bare en som løper rundt alene er han mitt første mål...:)

shaman er utrolig bra til å heale og har noen nasty hex/debuff.

som order tank prøver jeg bestandig å få has på shaman, men dør bestandig selv i prosessen. men det er verdt det :). jager dere til verdens ende :p

Skrevet
Har spilt til lvl 8 med Shaman på ORVR server, og det er gøy. Savner litt å kunne skade litt seriøst, får ofte problemer hvis man møter andre spillere. Synes for øvrig at starting området, og egentlig alt er utrolig mye mer forseggjort hos Greenskins ift hos High Elves. Har spilt til lvl 7 med en swordmaster, og det var direkte kjedelig i forhold. Moro å være Shaman når man er i større grupper/warbands :) Tror dette blir min klasse også.

ja, savner litt skade. er veldig misunnelig på Disciple for at de både har energi og mana. men shaman er best i grupper. og ingen har bedre svømme måte enn goblin. hehe

Skrevet
Nå må dere lære dere å heale litt bedre i scenarios !!!

la meg gjette, du spiller murauder og tror du er kongen av dps ?

sånne spillere som løper inn i zerg alene og forventer og bli heala, har jeg til stor fryd se dø :D

Skrevet

word!

har selv nektet å heale mange som tror at de er konge over verden, healer også ikke de som ikke hjelper meg. vist f.eks jeg har en på meg og fyren ved siden av meg ignorerer han og går etter noen med lav hp for å få killing blow..

Skrevet

sånne spillere som løper inn i zerg alene og forventer og bli heala, har jeg til stor fryd se dø :D

Nei og atter nei ! Jeg er en stakkars greenskin black orc som prøver å være kjøttskjold for dere, gjør lite skade forøvrig.

Det er altfor mye pussyfactor i scenarios, folk meler sin egen kake.

Skrevet

Litt off-topic men jeg føler at få er villig til å være første man som løper inn i en stor gruppe fiender, og den som først gjør det håper selfølgelig på en big time heals, ikke være kjerring på healingen SPAM SPAM!!^^

Skrevet

er Rank 12 nå, starta på fredag i belive... gøy å heale syns jeg :) har en kompis som spiller chosen og en som spiller marauder, og når jeg healer så blir det gøy i scenarios :D

Skrevet
word!

har selv nektet å heale mange som tror at de er konge over verden, healer også ikke de som ikke hjelper meg. vist f.eks jeg har en på meg og fyren ved siden av meg ignorerer han og går etter noen med lav hp for å få killing blow..

Unnskyld meg, men lol.

Skrevet

Nei og atter nei ! Jeg er en stakkars greenskin black orc som prøver å være kjøttskjold for dere, gjør lite skade forøvrig.

Det er altfor mye pussyfactor i scenarios, folk meler sin egen kake.

Ser du går 2H på SS dina. Skift til 1H +S så går ting bedre skal du se.

Og ja må si meg enig at folk til tider er feige med å støte. Ler litt når jeg ser Tanks stå i de bakre rekker sammen med oss healere.

Skrevet

Og ja må si meg enig at folk til tider er feige med å støte. Ler litt når jeg ser Tanks stå i de bakre rekker sammen med oss healere.

Enig.

Blir for dumt når healeren må starte angrepet :roll:

Dessuten er folk som regel mest opptatt av å mele sin egen kake enn å fokusere på teamplay. Spillet blir "en del" gøyere når man finner noen som kan spille på lag.

Skrevet
word!

Unnskyld meg, men lol.

Må si meg enig her. MysticoN er mye verre enn de han missliker selv.

Skrevet

Skjold hjelper desverre LITE i denne sammenheng desverre, good try though,,,,

Skrevet

Hvordan bygger dere opp deres shaman? jeg er selv en Gork shaman, men eneste grunnen til at jeg går Gork er at jeg spiller en del solo.

Jeg er først og fremst en healer når jeg spiller i ei gruppe eller pvp. men jeg prøver å være 50/50 dps/healer vist jeg har muligheten til det.

Jeg fikk en ide om å fokusere mer på +wis gear og mindre på +int for å få en mer "hybrid" klasse siden jeg buffer mine dmg spells via Gork master points. Hva tror dere om dette og hvilken stats er dere mest intrisert i?

Til no har jeg prøvd å fått mest int/wis og toughness og wounds.

Må si meg enig her. MysticoN er mye verre enn de han missliker selv.

kan godt hende at jeg tar feil, men dette spillet fokuserer veldig på team play og ikke 1vs1 eller all vs all.

La oss ta et eksempel:

Jeg står å healer så godt jeg kan i en senario, ved min side står det 2 squig Herder og spammer blink. Så er det et par order som klarer å komme seg gjennom rekkene våres og angriper selvfølgelig meg. ingen av de 2 SH gjør NOE for å stoppe de eller hjelpe meg og jeg dør en stygg død. SH har både snare og root de kunne ha brukt der, men de valgte å ikke gjøre det for å hjelpe meg. så hvorfor skal jeg da velge å hjelpe de isteden for å kaste dot på order eller heale andre som har tatt litt skade?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...