Gå til innhold

VGP sendelse stoppet i tollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay! I dag kom det, det ble ikke stoppet i tollen, tok 8 dager.

De to siste pakkene mine fra VGP har tatt 9 og 10 dager før de lå i postkassen, med stempel "ikke tollpliktig", og da regner jeg med de har vært innom tollen, right? Tidligere har jeg fått pakker etter 4-6 dager.

Tok meg 8 dager, å jeg har ikke noe stempel, så jeg tipper det varierer.

Lurer på om jeg ikke skal ta sjansen på å betstille noe derfra nå? :hmm:

Fikk Resistance 2CE i dag uten problemer (de sendte på tirsdag).

Har bestillt der tre ganger og gått bra alle gangene, og alle tre gangene har vært i september eller senere. Føst NHL 09, og deretter Socom med headset og Resistance 2CE. Så jeg ville tatt sjansen.

Nå er det noe gæernt her. Plutselig ser jeg en blå liten lapp på siden av pakken R2CE kom i. Den sier "varen er ufortollet" og "må ikke åpnes", og så står det "fortolling foretaes av UPS?!?!?! Hva fanken er det som skjer her??? Er også to teiper pent over hverandre, så paken ser åpnet ut.

EDIT: Er ikke lagt med noen papirer fra tollen heller.

Endret av S-r-ex
Nå er det noe gæernt her. Plutselig ser jeg en blå liten lapp på siden av pakken R2CE kom i. Den sier "varen er ufortollet" og "må ikke åpnes", og så står det "fortolling foretaes av UPS?!?!?! Hva fanken er det som skjer her??? Er også to teiper pent over hverandre, så paken ser åpnet ut.

R2CE er vel såpass stort at den ikke ble sendt med den canadiske posten, men med ups. Ups tar seg derfor av fortollingen, betaler toll til den norske stat, for så å kreve penger fra deg. Men siden at UPS fant pakken for tollfri, så ble det ikke noe toll.

Lurer på om jeg ikke skal ta sjansen på å betstille noe derfra nå? :hmm:

Fikk Resistance 2CE i dag uten problemer (de sendte på tirsdag).

Har bestillt der tre ganger og gått bra alle gangene, og alle tre gangene har vært i september eller senere. Føst NHL 09, og deretter Socom med headset og Resistance 2CE. Så jeg ville tatt sjansen.

Skal du be de å merke varen til under 200 kr eller hva har du gjort?

R2CE er vel såpass stort at den ikke ble sendt med den canadiske posten, men med ups. Ups tar seg derfor av fortollingen, betaler toll til den norske stat, for så å kreve penger fra deg. Men siden at UPS fant pakken for tollfri, så ble det ikke noe toll.

Sender ikke VGP med DHL og ikke UPS eller har de bytta nå?

Sender ikke VGP med DHL og ikke UPS eller har de bytta nå?

Jeg var litt kjapt ute og bestilte fra Gamestop. Men dette betyr altså at jeg ikke trenger å bry meg med noe mer tull?

Endret av S-r-ex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...