Gå til innhold

VGP sendelse stoppet i tollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VGP sa de skulle fikse toll-problemene ved at det følger med faktura som går under radaren, og den er limt på på utsida av pakka.

På faktura'n skal det stå 20$CAD

Hvor har du det fra?

I så fall, fantastisk, og sikkert på grensen til det ulovelige! Da kan jeg endelig fortsette å bestille fra VGP igjen. :!:

VGP sa de skulle fikse toll-problemene ved at det følger med faktura som går under radaren, og den er limt på på utsida av pakka.

På faktura'n skal det stå 20$CAD

Hvor har du det fra?

I så fall, fantastisk, og sikkert på grensen til det ulovelige! Da kan jeg endelig fortsette å bestille fra VGP igjen. :!:

Var en på psforum som sa det..

Han sa han hadde kontaktet vgp..

Når "Norge" er så dumme å ha fortollings grensa på 200+ så er det ikke rart at dette skjer. Det er "norge" selv som har fått folk til å forfalske papirer.

Og når jeg mener "norge" så mener jeg politikerne eller hvem faen som bestemmer slikt.

Endret av BadSmile

Hei, eg likar heller ikkje at tollgrensa er so lav, kunne godt tenkt meg å bestille ting til over 200 kroner utan at det går i tollen. Men no er det ikkje slik at kun lover og reglar ein likar og er einig med er gjeldande. T.d. kan det hende eg meiner at forholda ligg til rette for å køyre i 90-100 kilometer i timen i ei 80-sone. Det tyder ikkje at eg har lov til å køyre i 100 der. Om eg gjer det, og blir bøtelagt, er det min feil, ikkje fartsgrensa/politiet/myndigheitene sin feil.

Tollgrensa er plagsom, ho fordyrar og kompliserar ting, men det er ikkje so vanskeleg å leve med ho. Det skal vere ei vesentleg meir alvorleg friheitsinnskrenking før ein kan snakke om at folk blir "pressa" til å bryte lova. Om du forfalskar papir for å omgå tollreglane, har du gjort eit bevist valg om å bryte reglane, og dette er ikkje eit slikt "stele mat for å overleve"-scenario. Det er eit "spare nokre kroner på den siste WoW-ekspansjonen"-scenario.

Ikkje misforstå, eg gidd ikkje å legge meg borti at folk her handlar med VGP for å sleppe tollgebyr, det er dykkar valg. Men eg synest det er greit å ta ansvar for valga ein tek, og kalle dei det dei er.

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...