Gå til innhold

Har dere sett??


HemiCuda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må beskrive denne animeserien da. Ikke greit å vite om det er hentai eller alslags rart når du bare sier at den er bra ...

 

k....

 

hmmmm.... *tenker*

 

vel... serien går ut på et VR RPG... og da er det en person som ikke kan logge ut.. han har mistet hukommelsen så han vet ikke hvem han er... han møter på folk som vil hjelpe ham og folk som ikke liker ham... og de kjemper mot alslags rare dyr... han finner ut at i RL så er han egentlig en jente.... de vinner mot fienden.... hanhun logger ut....

dette skjer over 26 episoder så derfor er det litt vanskelig og beskrive hele serien ^-^

Lenke til kommentar

hack sign = ZZZzzzz......

klarte bare ikke å fullføre den serien, etter 4 timer med stort sett bare prating ble det nok for meg, så jeg så gjennom hele full metal panic + endel ranma isteden :D

 

Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem?

har alt, og sett alt :wink:

 

BTW: sjekk ut FLCL (furi kuri), DØDSBRA! :D

Lenke til kommentar
hack sign = ZZZzzzz......

klarte bare ikke å fullføre den serien, etter 4 timer med stort sett bare prating ble det nok for meg, så jeg så gjennom hele full metal panic + endel ranma isteden :D

 

Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem?

har alt, og sett alt :wink:

 

BTW: sjekk ut FLCL (furi kuri), DØDSBRA! :D

 

furi kuri??

 

det er den med den galne dama på skuter som slår den stakkarst fyren med gitaren sin??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...