Gå til innhold

Raskeste vei til lvl 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tbc varte i nesten 2 år. Man fikk da sett nok av Outland på den tiden, så det bekymrer meg fint lite. I tbc fikk man masse xp i instanser. Overraskende mye faktisk. I tillegg fikk man reputation. Jeg hater simpelthen questing, jeg liker instanser. De første ukene blir preget av overbefolkede soner, så for meg er valget enkelt.

Skrevet
Tbc varte i nesten 2 år. Man fikk da sett nok av Outland på den tiden, så det bekymrer meg fint lite. I tbc fikk man masse xp i instanser. Overraskende mye faktisk. I tillegg fikk man reputation. Jeg hater simpelthen questing, jeg liker instanser. De første ukene blir preget av overbefolkede soner, så for meg er valget enkelt.
De første ukene blir vel strengt talt preget av servere som går til helvete på grunn av alle folka :p
Skrevet

Noen som har tenkt på å gjøre veldig mange quest i Outlands - Compelete altså, også turne de inn når WOTLK kommer? Rask og god xp, eller tar jeg feil?

Skrevet
Noen som har tenkt på å gjøre veldig mange quest i Outlands - Compelete altså, også turne de inn når WOTLK kommer? Rask og god xp, eller tar jeg feil?
Jeg hadde tenkt til det når TBC kom men fant fort ut at quests i Outland ga 3 ganger så mye XP som quests i Azeroth. Tror det blir mye av det samme i Northrend så er lite vits i å queste i Outland.
Skrevet

Har du prøvd dette i praksis, eller er det ein teori?

Uansett så kjem ikkje eg til å forhaste meg, men å kjøre mest mulig quests, både for reputation, og at eg har masse quests på slutten som kan gi meg nok gull til å levle professions osv.

Skrevet

Herregud så klar for WotLK nå :D

Planlagt effektiv levling på magen lenge nå, hadde vært dritheftig med en plass blant de top 10. Jeg har 155 spell hit rating på gearet mitt uten gems, driver og skraper opp penger til Great Lionseye i alle sockets så blir vel kanskje 300 spell hit rating. Pluss at jeg sitter på pots, mat og oils til over 1,5k gull.

Tips til alle som planlegger å levle effektivt: HIT RATING FTW!

Med 164 spell hit rating som mage har du 99% sjanse for å lande en spell på en mob i level 73 (raidbosser er level 73), altså like stor sjanse som du normalt sett har "av default" på å treffe en som er 3 level lavere enn deg. Med 300 spell hit rating i level 70 vil jeg da ha nesten 99% sjanse for å lande en spell på en level 75. Tror jeg skal bare hoppe rett inn i level 75-77 zones og banke mobs.

Skrevet

Med mindre du har T5/T6 tror jeg det vil være helt wasted og sette dyre sockets i noe som helst da du sikkert blir å bytte det ut kjapt uansett, og uansett så blir mengden hitrating du trenger kjapt større så jeg ville heller satsa på 12spell dmg sockets.

Skrevet

Den _BESTE_ xp hour'n du får på beta ATM er å gå instance runs med en GOD gruppe.

Nå snakker vi no downtime full clear rinse repeat flere timer om dagen..

Gjorde en god 500k med meg som tank og resten var full t6 / hour

Skrevet

Skal gå igjennom hver sone, har ingen hast med å komme meg til 80 fortest mulig. Skjønner ikkje hva som er så gjevt med å vere fyste mann til å dinge 80?

Skrevet (endret)

Det gjeve er å være først. Når alt kommer til alt er opplevelsen på lvl 71 sonene verdt ca 0. Du har vært der, men du trengte det ikke. Items, quests osv. har blitt overkjørt av andre items og quests.

Bare husk hvor minneverdig HFP er nå? Jeg har vært i HFP mange ganger på lvl 70 og opplevd sonen. Ikke mye spess egentlig.

Ved å "hoppe over" startsonene kan du også gå tilbake på lvl 80 og tjene masse penger ved å gjøre quests du kun får pengerewards for ;) Opplever sonen like fullt :)

Men å bli nr 1 som lvl 80 på serveren, er litt internettpenislengde i det ^^

Og til PCT, hadde alle bare hatt det sånn hadde det vært knall, men akk.

Endret av bandreas
Skrevet

er det ikke 2.7 mill du trenger for 69-70? Så da blir det sikkert litt over 3 mill til 71. Så regner vi på en økt % på 9%, så blir det 3.45, 3.85, 4.25, 4.6, 5.1, 5.6, 6.1, 6.7 og 7.4.

Vill gjetting men :p

Skrevet

Jeg ser heller ikke helt vitsen med å bli første til lvl 80, ihvertfall ikke nå som achievmenten er fjernet. Heldigvis.

Spell hit rating har i dag en cap på 202 for å få 99 % sjanse til å treffe på lvl 73 mobs og raid bosser (teller som 73 mobs ved hit-vurderinger). Har du tenkte å grinde lvl 74+ mobs fra dag 1 eller? Kan skjønne at du vil ha høyere hitrating enn 202 hvis så er tilfelle, men da bør du uansett vurdere hvor effektivt det vil være å drepe mobs så mye høyere enn deg versus mobs lavere enn dag, selv om du klarer å skaffe deg så høy hit rating. Jeg vurderer selv å droppe en del av hit gearet mitt til fordel for +damage/haste/crit gear når jeg skal levle.

Skrevet
Spell hit rating har i dag en cap på 202 for å få 99 % sjanse til å treffe på lvl 73 mobs og raid bosser (teller som 73 mobs ved hit-vurderinger). Har du tenkte å grinde lvl 74+ mobs fra dag 1 eller? Kan skjønne at du vil ha høyere hitrating enn 202 hvis så er tilfelle, men da bør du uansett vurdere hvor effektivt det vil være å drepe mobs så mye høyere enn deg versus mobs lavere enn dag, selv om du klarer å skaffe deg så høy hit rating. Jeg vurderer selv å droppe en del av hit gearet mitt til fordel for +damage/haste/crit gear når jeg skal levle.

Alle klasser ikke samme hit cap. Mages har 164 med 3/3 elemental precision, SP har 76 med 5/5 Shadow Focuss osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...