Arve Systad Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 MailRootDir is empty Engine Init() failed Får denne meldinga kver gang eg starter opp opera. Prøvd å reinstallere fleire ganger, men den kommer opp uansett... Noken som veit om ei flott løsning? Og en ting til, etter at eg installerte opera så har alle ikoner for htm/html filer blitt forandra til "standard dosvindu" ikoner. noken som kan svare på det også?? På forhånd takk
Nicci NO Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 kan jo være alt mulig... men første jeg personlig ville gjort er å laste ned opera på nytt og installere fra den nye filen. om du bare vil forandre på html ikonene kan du jo gjøre dette fra windows explorer -> tools -> Folder options -> File types.
runegri Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg hadde dette problemet og fikset det ved å oppgradere opera til versjon 7.03 eller hva den nyeste heter. enkelt og greit! Edit: YAY! Innlegg nr 100!
Arve Systad Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Skrevet 27. mars 2003 kan jo være alt mulig... men første jeg personlig ville gjort er å laste ned opera på nytt og installere fra den nye filen. om du bare vil forandre på html ikonene kan du jo gjøre dette fra windows explorer -> tools -> Folder options -> File types. prøvd.. funker ikkje.. :
bOFFE Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Finn først hvor Opera6.ini filer ligger: Go to Help --> About and look for the "Opera directory". That is where the Opera6.ini file is stored. Legg dette inn i fila: [Mail] Mail Root Directory=.Mail Lagre og start opp Opera UTEN feilmeldingen. [/b]
Ernie Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 jeg hadde et lignede problem og jeg løste det kort og greit (etter å ha reinstalert nyeste Opera flere ganger) ved å slette brukeren min og lage en nye en. Da funka det topp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå