pululf Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Dette gleder jeg meg til! Minner meg om penumbraspillene!
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Men jeg liker ikke tanken på laserpistoler osv, jeg liker mer den klassiske pumpehagla og maskinpistolen i et skummelt spill. FEAR f.eks. haddde ganske tradisjonelle skytevåpen. Bare for ordens skyld er Isaac i spillet en reperatør, han bruker derfor sveise-redskaper og div. andre godiser som våpen. Et fint avbrekk fra den standard "SWAT, Marine, über-hero" malen. En litt blue collar-utgave av Gordon Freeman - ingen MIT-utdannelse her? Det største problemet blir hvordan jeg skal få tid til dette og Far Cry 2 samtidig. Tviler på at han ville ha jobbet som reperatør hvis han hadde høyere utdannelse, med mindre: 1: Han brenner virkelig for det. 2: Reperatører i fremtiden tjener flesk. 3: Han har ventet på en sjanse til å slå igjennom med helte-statusen sin. Og du tror DU har problemer? Hva med stakkars meg som skal spille dette, far cry 2, fable II og fallout 3 samtidig? Huff, nesten en FOR god høst dette her. ...Nesten.. Endret 1. oktober 2008 av Snurreleif
stavros Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ser lovende ut dette, verktøy er moro (freeman-style), men hos meg står fallout 3 foreløpig øverst på listen , event horizon var grei nok den, kanskje litt vel drøy på slutten men holdt spenningen lenge.
Spillarkivet Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Dette er et "must buy"-spill for min del Jo mindre fiender, jo bedre Da er det mer fokus på stemningen og miljøet. Æ glær mæ
Snurreleif Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 I følge nyere anmeldelser har vi iallefall all grunn til å glede oss. Snitt karakteren ligger vel på en 8/10 eller noe, noe som må sies å være en god karakter med tanke på en sjanger som er repetiv og/eller uorginal.
AvidGamer Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det kan bety at story er svært bra. Noe som er svært viktig for slike spill som dette.
Anbefalte innlegg