Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - Chrissn - EF 50mm f/1,4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9.okt. Denne likte jeg. Kan ikke si hva det er, men det er noe her som treffer og gjør at jeg liker dette.

 

takker.. det er faktisk en rull med høytalerkabel;)

Dyr sådann?

 

Er usikker om jeg liker at du har med kantene på kabel-trommelen. Men ellers ås ble det bra - tok litt tid før jeg så hva det er.

 

Tom

Lenke til kommentar

Godt å se at du ikke ble så slått ut onsdag og torsdag at du ikke orket å ta flere bilder :)

 

Bra bilder! Likte nok bildet av hjulet i veien best, mest på grunn av dybden. Ellers var 3. oktober bra. Du har tatt det i riktig øyeblikk av dagen, da det er så mørkt at man får denne stemningen, men ikke så mørkt at det blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Godt å se at du ikke ble så slått ut onsdag og torsdag at du ikke orket å ta flere bilder :)

 

Bra bilder! Likte nok bildet av hjulet i veien best, mest på grunn av dybden. Ellers var 3. oktober bra. Du har tatt det i riktig øyeblikk av dagen, da det er så mørkt at man får denne stemningen, men ikke så mørkt at det blir kjedelig.

 

Hehe.. orker alltid å ta bilder.. bra at du likte de:D.. blir nok flere utover oktober.. så heng med;)

Lenke til kommentar

Denne likte jeg... mørk mystikk blandet med ensomhet og det skjøre vs. det sterke (høyspent strøm).

 

Kanskje utsnittet ikke er optimalt, men en endring i dette ville ikke nødvendigvis vært positivt. Linjene gjør bildet spennende, og farger og eksponeringen passer godt sammen med det jeg tror du har hatt lyst til å fange.

 

Ditt beste bilde så langt i oktoberfesten, mener jeg.

Lenke til kommentar
Denne likte jeg... mørk mystikk blandet med ensomhet og det skjøre vs. det sterke (høyspent strøm).

 

Kanskje utsnittet ikke er optimalt, men en endring i dette ville ikke nødvendigvis vært positivt. Linjene gjør bildet spennende, og farger og eksponeringen passer godt sammen med det jeg tror du har hatt lyst til å fange.

 

Ditt beste bilde så langt i oktoberfesten, mener jeg.

 

takker og bukker :!:

Lenke til kommentar

12 Oktober

 

Idag tok jeg en tur til Oslos nye stolthet, ble mange bilder, men ble da dette som jeg følte mest for... også mitt første s/hv bilde.. hope you like..

 

f/2.8

 

1/5000 sek

 

ISO - 100

 

takker RandiA og Super8 for de siste kommentarene :thumbup: :!: stå på

post-172974-1223843935_thumb.jpg

Endret av Chrissn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...