Gå til innhold

Trenger hjelp med nytt headsett


Kyosonim

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nok en gang, en nytt headsett tråd =P

Jeg kan ikke så mye om lyd og headsett og har heller ikke så mye erfaring på området, derfor spør jeg her da ;-)

 

Det jeg vil ha er ett headsett for hovedsaklig musikk, men også til gaming.

Et lukket heasett uten mikrofon, som gjør at jeg slipper bråk fra miljøet rundt meg.

Jeg kommer til å bruke det mye i miljøer der det ikke er så populært hvis andre hører musikken, så en annen viktig del er at de rundt meg ikke hører lyden fra headsettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å bruke det mye i miljøer der det ikke er så populært hvis andre hører musikken, så en annen viktig del er at de rundt meg ikke hører lyden fra headsettet.

Da blir det helt galt å anbefale Koss Portapro...(som forøvrig er et ganske dårlig headsett).

Jeg vil anbefale deg Creative EP-630 som tilfredstiller kravene dine (De skjermer mot utvendig støy, du kan skru opp volumet uten å plage noen rundt deg, de er små og behagelige, lydkvaliteten er GOD, og de er billige). Men dette er plugger da, og det var kanskje ikke det du var ute etter.

Lenke til kommentar
Men hadde valgt sennheiser framfor creative uten tvil.

 

Sennheiser CX300 og Creative EP-630 er det samme hodesettet bare med forskjellig logo ;)

De er produsert på samme fabrikk og laget av de samme delene.

 

Tidligere var CX300 en god del dyrere enn EP-630, men nå som de koster ca det samme vil de

begge være et (like) godt valg :)

Lenke til kommentar
Men hadde valgt sennheiser framfor creative uten tvil.

 

Sennheiser CX300 og Creative EP-630 er det samme hodesettet bare med forskjellig logo ;)

De er produsert på samme fabrikk og laget av de samme delene.

 

Tidligere var CX300 en god del dyrere enn EP-630, men nå som de koster ca det samme vil de

begge være et (like) godt valg :)

 

jaha, men der ser vi at creative da har godt over til sennheiser fordi med creative er det lett å blande. Har en haug med plugger fra dem som jeg får gratis med alle mp3 spillerene som går i stykker, får igjen ny med extra headsett på reklamasjon. Men har ødelagt creative, sony, panasonic, koss, sennheiser, headsett, det beste headsettet er det som ikke får brudd på bunnen har jeg funnet ut. Ingenting er verre en den dagen du virkelig trenger musikken så er det ikke batteriene men ledninger som fjusker, i tillegg til mye sulling så venter en med å kjøpe headsett dag etter dag, så plutselig så sitter en med nytt headsett som faktisk funker 3 måneder ettepå, raslelyden. Hvis dere finner noe som har titan belegg på ledningen, der du putter selvete hannen in i hunnen.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...