Gå til innhold

Fifa 2009 (Hjelp, fakta, tips osv)


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde demoen til Fifa 09 på PC. Det funker dårlig å spille på PC IMO.

"Det som nemlig gjør "FIFA 09" utrolig genialt på PC er at de har utviklet et helt nytt kontrollsystem for å styre spillernen dine.

 

I gode gamle dager styrte du med piltastene og ASD-tastene, og det fungerte realtivt greit. Men med "FIFA 09" nærmer vi oss mer logikken fra skytespill hvor kontrollen er en kombinasjon av musebruk og tastatur.

 

Nå løper du rundt på banen som en galning ved å styre spillerne dine med ASDW-tastene, mens du bruker musetastene for å sentre og skyte. Og det virkelig geniale er at du hele tiden har en musepeker på skjermen som du må kontrollere. Ønsker du å sende ballen til en medspiller, så peker du rett og slett på spilleren og trykker på museknappen. Da sender du ballen rett i beina"

 

 

Det som nemlig gjør "FIFA 09" utrolig genialt på PC

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, snakker vi da om exhibition match? Må jeg spille med mine lagede spillere eller? Og oppgaver hva mener du? Achievements? Takk for tips ang. signatur. ;)

Går ut ifra at han mener Be A Pro seasons der en har "oppgaver" eller mål for hver kamo, som om man fullfører får exp for.

Endret av tineyoghurt
Lenke til kommentar

Hei!

 

KJøpt spillet nå, litt frustert. Noen som kan hjelpe meg med følgende? (:)

 

- 1: Hvordan kan du ikke konfigurere egne kontroller?

 

- 2: Kan man ikke gjøre annet med formasjonen enn å flytte spillere rundt og velge formasjon? Leste noe om at det skulle være så mange alternativer. Demoen virket mye mer oversiktlig der.

Setter pris på raske og klare svar!

Lenke til kommentar

Sliter med det samme selv, uten at jeg helt vet hvorfor. Har ingen lignende problemer i andre spill, med unntak av FIFA 08. Hvis jeg nitrykker på A-knappen slik at ruten som spør om jeg aksepterer en annen squad-fil forsvinner med én gang kommer jeg lettere inn, dog. Jeg mistenker at det skyldes at folk er utålmodige.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Sliter med det samme selv, og når jeg skal spille med kompisen min går det aldri! Vi får spilt mot hverandre i Be A Pro da.. Merkelig.. Begge har NAT open.

 

Når jeg spiller mot randoms i ranked kamper går det greit iblandt, men detter ofte ut før kampen er ferdigspilt. Aner ikke hvorfor det er såpass klikk..

Lenke til kommentar

To spørsmål:

 

1: Er det en spesiell måte å skyte på utenfor 16-meteren? (Skyter bare over- Treffer jeg mål er det bare skudd som keeper holder)

 

2: Hvordan dribler man mer effektivt mot andre spillere på nett eller "split-screen"? (Er jo ikke effektivt I DET HELE TATT å bruke de fintene som er lagt inn i spillet)

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Spør igjen om noen vet hvordan man kan skaffe seg experience points til en karakter du ikke har laget til be a pro?

 

Går vel egentlig ikke ann?

 

To spørsmål:

 

1: Er det en spesiell måte å skyte på utenfor 16-meteren? (Skyter bare over- Treffer jeg mål er det bare skudd som keeper holder)

 

2: Hvordan dribler man mer effektivt mot andre spillere på nett eller "split-screen"? (Er jo ikke effektivt I DET HELE TATT å bruke de fintene som er lagt inn i spillet)

 

Takk! :)

 

 

1: SPesiell måte? Er vel bare kline på, eller prøver å plasere med plaserings knappen:) Funker for meg!!

 

2: Vet ikke, spiller ikke på nett:P

Lenke til kommentar
Spør igjen om noen vet hvordan man kan skaffe seg experience points til en karakter du ikke har laget til be a pro?

 

Går vel egentlig ikke ann?

 

To spørsmål:

 

1: Er det en spesiell måte å skyte på utenfor 16-meteren? (Skyter bare over- Treffer jeg mål er det bare skudd som keeper holder)

 

2: Hvordan dribler man mer effektivt mot andre spillere på nett eller "split-screen"? (Er jo ikke effektivt I DET HELE TATT å bruke de fintene som er lagt inn i spillet)

 

Takk! :)

 

 

1: SPesiell måte? Er vel bare kline på, eller prøver å plasere med plaserings knappen:) Funker for meg!!

 

2: Vet ikke, spiller ikke på nett:P

 

Er vel bare å kline på?? Lader man halvveis så flyr ballen til himmels jo... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...