Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekket du opp den siste personen?


Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dere sjekket opp den siste jenta/gutten dere sjekket opp.

Og selvsagt om det var vellykket.

 

 

Idag var første dagen jeg sjekket opp en jente på 2 og et halvt år. Har vært i et langt forhold som til slutt gikk skeissen.

Så nå er jeg ute i gamet igjen.

 

 

Måten jeg gjorde det på:

Dette skjedde på ett kjøpesenter.

Satt meg ned på en benk ca. 10 meter unna hu.

Jeg begynte å se litt på hun. (Jeg er veldig flink til å feste blikket på fine ting) Etterhvert fikk jeg øyekontakt med henne. Hun var litt sjenert og så bort etter 1 sek. Så så jeg en annen vei så tilbake. Sånn holdt vi på i rundt 1 minutt. Så festet jeg blikket på henne lenge, og smilte.

Da begynte hun å smile forså å le.

Så så jeg enda mer på henne. Hun ble flau og begynte å le og holde seg for ansiktet og sånt.

Så reiste jeg meg opp å gikk. Tok rulletrappen opp mens jeg så på henne helt til hu ble borte fra synet. Så satt jeg meg på en benk i 2.etasje. Og venta på at hun skulle komme. Hun fulgte etter meg og satt seg ved siden av.

Hun sa Hei og spurte om nummeret mitt :)

 

 

Sorry alle SÅ og DA ord. Trøtt og finner ikke på andre ord å bruke

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvordan gikk det så?

 

Fikk hun nummeret ditt? :D

 

Her om dagen klarte jeg faktisk å skjekke opp en enda yngre, på under ett år!

 

Det hele startet med at jeg sa "Haaallo :D :D :D :D"

 

Hun holdte på å le seg ihjel, så her skjønte jeg at det var noe på gang.

 

Litt etterhvert når jeg hadde gjentatt meg 10-20 ganger begynte jeg å gå litt lenger ned i dybden, men følte noen tendeser til språkproblemer, så jeg måtte desverre gi opp tilslutt :(

Lenke til kommentar
Ja, hvordan gikk det så?

 

Fikk hun nummeret ditt? :D

 

Her om dagen klarte jeg faktisk å skjekke opp en enda yngre, på under ett år!

 

Det hele startet med at jeg sa "Haaallo :D :D :D :D"

 

Hun holdte på å le seg ihjel, så her skjønte jeg at det var noe på gang.

 

Litt etterhvert når jeg hadde gjentatt meg 10-20 ganger begynte jeg å gå litt lenger ned i dybden, men følte noen tendeser til språkproblemer, så jeg måtte desverre gi opp tilslutt :(

 

Me likes this story:D HEHE

Lenke til kommentar

På skolen på mandag. Rådgiverne kom for å forklare noe om det og det(husker ingenting) og alle på studiespesialisering(10. klasse) var samlet i baserommet. Der så jeg en pen jente jeg hadde sett noen ganger før som satt i andre enden av rommet. Jeg prøvde lenge å se på henne og klarte å fange blikket hennes et par ganger, men ikke noe mer enn det. Den ene mattelæreren satt mellom oss og så litt rart på meg, uff.

 

Hvordan det gikk(med den pene jenta, ikke mattelæreren) vet jeg ikke ennå, synd det er ferie.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

På byen i går, var VELDIG selvsikker og satt å påsto at kropps-språket til hun på siden av meg avslørte henne, sa at hun var intressert i meg, hun brånektet, så møtte jeg på henne litt senere på kvelden og da sa hun: Når jeg prøver meg på noen så gjør jeg ting som dette, også beynnte hun å ta på meg, holde rundt meg, hvisket meg i øret osv...veldig morsomt helt til jeg dyttet henne vekk :p

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Sjekket og sjekket, men:

Traff min søster(!) og en venninne av henne jeg aldri har truffet, på byen.

De hadde vært på singelparty, og hadde et VIP-pass rundt halsen. De fortalte noe jeg ikke fikk med meg så mye av, men at de hadde danset og kysset og blabla. En av dem nusser den andre smått, og jeg ser på min søster og sier spydig

"er det bare fordi dere har det derre rundt halsen dere kan gjøre sånn?"

"ja" sier hun, hvorpå jeg tar det av henne, henger det på meg selv, tar tak i venninna og begynner å kline med henne. Hun var heldigvis med på spøken, og uttrykket på søstra mi var fullstendig priceless :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...