Gå til innhold

Mp3 --> Mp3 pro... bra prog?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei  

 

Jeg sitter med en del Mp3 som tar litt plass, så jeg lurer på et bra program som automatisk konverterer disse til Mp3 Pro? da d hadde vært meget kjekt plassmessig...  :D  

 

forslag, noen..?

 

Rekomprimere et lossy format med et nytt lossy format? Du står ovenfor en operasjon som tar knekken på lydkvaliteten på musikken din. Ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå muligens å si at kanskje Mp3 Pro faktisk er like bra som Mp3  :p

Dette får være din påstand. Uansett mister man kvalitet om man konverterer fra en lossy format til et annet. Grunnen til dette er at Mp3 og mp3 pro kuter vekk forskjellige deler av lydbildet. Så når du kompinerer kuttingen fra begge formatene mister man mye kvalitet. Skal du absolutt bruke mp3pro så bør du heller rippe samlingen på nytt.

Lenke til kommentar
Vet du sikkert er lei av å høre dette nå, men det kan ikke gjenntaes for ofte, man får ganske MASSIVT kvalitetstap ved å gjennomføre denne operasjon, så vær sikker på at det er dette du vil.

 

AtW

 

Hehe... høres ut som jeg skal amputere armen fordi jeg ikke liker tatoveringen... :lol:

 

men mp3,160 Kbps----> pro i 80 Kbps høres ganske greit ut egentli... klart har ikke hørt på anlegge i stua enda....... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...