Gå til innhold

Oss som jobber med fotografering til daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte bare å sjekke hvor mange her som jobber med fotografering til daglig. Altså har det som lønnsinntekt :-)

Jobber selv for et firma som gir ut 2 magasin. Scooternorge og atv nordic.

Endret av paalolse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det dere tenkte på kanskje, men jeg jobber i en fotobutikk. Ikke med å ta bilder, men jeg jobber jo med fotografering på en måte, og det er hovedinntekten :)

Om bare 4 dager blir det enda litt mer upresist av meg å si at jeg jobber med fotografering...

Skrevet

Jeg jobber i et av norges største entreprenørfirmaer og benytter foto mye for å dokumentere arbeidsoperasjoner, kvalitet på urførelse, at ting som senere blir skjult er medtatt osv. Men det er vel ikke akkurat det trådstarter mener.

Skrevet
Har du portefølje? (Trådstarter)

Begynner å få nok å velge i . Så jeg ser ikke bort i fra at porteføljen kommer på nett etterhvert. Foreløpig ligger alt godt plassert på servern hos arbeidsgiver :-)

For å klare opp. Så var tråden ment for alle som bruker kamera daglig. Dokumentasjons fotografering skulle vel være greit nok d

Skrevet (endret)

Mest tekst, men også bilder til andres artikler for magasin. Og litt frilansing som fotograf, også magasin. Få oppdrag som frilansfotograf, men heldigvis godt betalt.

Endret av PMnormal
Skrevet
I do.

Siden jeg går på skole kan jeg ikke si at jeg helt lever av det, men det hjelper meg kanskje å leve.

Pressefotograf i lokal- og riksavis.

Samme her...

Skrevet (endret)

Vell vist dokumentasjon gjelder, så bruker jeg foto på samme måte som "kvarten" i det dagelige.

Dokumenterer arbeid, som utføres på jobb og bilder til jobbens hjemmeside.

Har vell ca 75% av bildene på hjemmsiden til bedriften Arcticseaworks.no

også min egen side

www.isak-photo.com

Endret av Itw
Skrevet

Siden jeg bor hjemmme og går på skole så er det vel strengt tatt ikke fotografi som holder meg i live, men jeg jobber frilans for en lokal/riksavis og gjør noen jobber utenom det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...