Gå til innhold

Er MSI dårlig?


Anbefalte innlegg

Kortet mitt er både stabilt og lett å overklokke med, og jeg har ikke noe særlig å utsette på MSI bortsett fra at 33% av hovedkorta jeg har bestilt hos dem har det vært feil på. Hvis man tenker på alle MSI korta jeg har/har hatt er det 25% feilprosent på dem.

 

Men da kan jeg også ta med at jeg har fått 50% DOA på AMD-prosessorer, så det er egentlig knakende likegyldig synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da kan jeg også ta med at jeg har fått 50% DOA på AMD-prosessorer, så det er egentlig knakende likegyldig synes jeg.

 

Oj... hvor kjøper du CPU'ene dine? Jeg har vært med på å bygge 5 maskiner med AMD CPU (3 av de var mine egne), og ingen av de har hatt feil eller fått feil senere.

 

Jeg har heller ikke hatt noen feil. Kanskje du er litt hardhendt med kjølerne??

Lenke til kommentar

Har kjøpt dem hos komplett.no. Har ikke vært spesielt hardhendt med dem heller. Det var uansett grunnen til at jeg gikk fra AMD tilbake til Intel, som jeg liker bedre bare. Spørs om det ikke blir ny AMD-prosessor i boksen hvis jeg får flyttet til USA i høst.

 

Har ikke noe imot verken AMD eller MSI. Er glad i begge, selv om det har vært en del problemer med dem for meg. Det kunne jo likegodt vært Intel-prosessorene som var DOA.

Lenke til kommentar
eg advare alle ikkje kjøp MSI, eg har hatt 2 MSI hk og de er de mest USTABILE skittne kortå eg nogen gang har hatt.

 

denne setningen blir janskje litt overflødig, men JEG ER SÅ ABSOLUTT IKKE FORNØYD MED DE 2 HK'ENE. :grumpy:  :cry:  :grumpy:

 

Nei... jeg SYNeSTT kanSKJE at DU BRR læRE DEg AÅ SKREIVE SKIKkelig og kaNSKjE gro litt HJERNE føR du begggyndder å KRiTIsEre.

Hehe, den fortjente han... :lol:

Det som er fint med feil i maskiner er at en kan finne feilen og rette den.

Med mennesker derimot, pleier feil å være en kronglete jobb og fikse...

:yes::lol::yes: Godt sagt...

Lenke til kommentar

Har hatt en del kort fra ASUS og MSI. Alle har fungert bra hos meg.

Vær nøye med jording og minnevalg. Mitt nåværende kort, MSI K7N2G LISR krevde en del kosing og kjæling før det fungerte. Ny BIOS pluss drivere direkte fra Nvidia, så fungerte det fantastisk bra. Supert kort med

nesten alt man kan ønske som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...