Gå til innhold

Tom Clancy's EndWar Beta, andre som har fått beta key?


Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Larsa.. Du er den eneste som kan hjelpe meg.. Fikk du den samme mailen, og koden var skjult i mailen? Jeg synes det ser ut som en mail som har en bug eller noe sånn. Det er ingenting annet å merke i mailen enn den teksten, ingen tomrom eller noe sånn.

 

Noen flere forslag?

Lenke til kommentar
Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur.

 

Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent.

Jeg har ikke skrevet inn koden der, men skrev i mail til ubi at koden ikke funka på Xbox Live, siden jeg ikke visste at man måtte skrive den inn på EndWar.com.

Lenke til kommentar
Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur.

 

Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent.

Jeg har ikke skrevet inn koden der, men skrev i mail til ubi at koden ikke funka på Xbox Live, siden jeg ikke visste at man måtte skrive den inn på EndWar.com.

 

Har sendt de mail og etterlyst koden min jeg nå også.

Lenke til kommentar

Nå var det en som plutselig kom inn i tråden og sa at man måtte være blandt 5000 som ble plukket ut, og rett etter ble tråden stengt.

Om dette stemmer har jo en mengde folk blitt holdt for narr i såfall, og jeg har vanskelig med å tro det.

 

jeg fikk vellykket registrering og har sendt de koden jeg fikk fra AbsoluttSpill, så forventer at de sender meg en mail med kode!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Har spillt demoen nå, og det er dritgøy!!!!! Først spilte jeg gjennom single tutorial og et mission på normal og expert. Så spilte jeg litt online. Men det er litt lite innhold. Et single player kart og et online kart.

 

 

Larsa.. Du er den eneste som kan hjelpe meg.. Fikk du den samme mailen, og koden var skjult i mailen? Jeg synes det ser ut som en mail som har en bug eller noe sånn. Det er ingenting annet å merke i mailen enn den teksten, ingen tomrom eller noe sånn.

 

Noen flere forslag?

 

Hadde din mail en End ar logo, og så en del av en jordklode? Da er det i det store svarte feltet.Men hvis du ikke finner koden kan du få en av meg :)

Lenke til kommentar

Noen som har en kode eller?

Jeg har sittet å fulgt med i 3 dager på EndWar forumet for å følge med på hva som skjer, og har virkelig gledet meg til at mailen skulle komme i dag.

Er skikkelig nedtur å ikke få testet dette her, selv om det er hyggelig å høre alle som er fornøyde.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Jeg har en kun kode som du kan taste rett in på marketplacen. Og en uregistrert kode fra absoluttspill.no ...... Får se hvem som eventuelt får den :)

 

Må også si at stemmestyringen fungerer utmerket! Hvis det er noe feil, så er det jeg som surrer.

 

Larsa.. Har du en ekstra marketplacekode..? Gi meg den gjerne hvis det er tilfelle og du føler for det... Jeg har sittet i hele kveld og stresset med det opplegget og er litt lei nå, har gledet meg til spillet i et år...

Lenke til kommentar
Jeg har en kun kode som du kan taste rett in på marketplacen. Og en uregistrert kode fra absoluttspill.no ...... Får se hvem som eventuelt får den :)

 

Må også si at stemmestyringen fungerer utmerket! Hvis det er noe feil, så er det jeg som surrer.

 

Larsa.. Har du en ekstra marketplacekode..? Gi meg den gjerne hvis det er tilfelle og du føler for det... Jeg har sittet i hele kveld og stresset med det opplegget og er litt lei nå, har gledet meg til spillet i et år...

 

Kan jeg i såfall få mailen du fikk fra Ubi om du får koden??

Se om jeg klarer tyde den på noe vis som et siste forsøk i desperasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...