Gå til innhold

Tom Clancy's EndWar Beta, andre som har fått beta key?


Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg har også fått, men jeg leste tydligvis feil. Testen gjelder 360, og jeg har kun PS3 og PC.

 

Derfor har jeg ingen bruk for denne keyen, er det noen som vil bytte den mot noen andre spennende beta tester som er ute å går, evt noe annet?

 

Jeg skulle gjerne tatt imot, men har dessverre ikke noe til gjengjeld.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er mye bedre enn betaen i sommer er det ikke så voldsomt mye å trakte etter. Her mine syn etter den forrige betaen:

 

Ok. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si ettersom det er en del restriksjoner, og Ubisoft har vært rundt på nettet og fjernet en del videoer og media som er snappet fra betaen.

 

Grafikken var skikkelig bra til å være kvasi-RTS. Gameplayet framsto som polert, og det har vært lite lag og bugs online. Jeg var svært skeptisk til talekommandosystemet, men har blitt positivt overrasket. Med litt twaeking kan dette bli utrolig velfungerende og intuitivt.

 

De største minusene foreløpig er alt for mye loading, og et litt begrenset og overfladisk gameplay. Det jeg mener med dette er at på alle brettene jeg har prøvd er det et punkt på kartet som er avgjørende for om man vinner slaget eller ikke. Dette fører til at slagene stort sett utfolder seg på samme måte hver gang, med lite rom for forskjellig strategier.

Foreløpig er det heller ikke så mange forskjellig units og teknologimuligheter, så etter noen timers spilling føltes det som om man hadde sett det som var å se.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...