Gå til innhold

bk: Ready to go

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var stilig!

Mørk bg osv går greit her.

Det som kunne vært bedre, hovedlys litt mere til høyre for hu. Så vi hadde fått skikkelig framhevning av kinbeinet hennes som er i retning oss ?

Fine toner på hud? Kan du si noe om post prod?

Skrevet

Det er meget pent, og den rare posituren gir meg litt assosiasjoner til den unaturlige motebransjen. Det er totalt sur-real, for å si det på den måten. Men ikke surrealistisk.

Skrevet

Kjempebra! Jeg sitter ikke på den beste skjermen akkurat nå, men jeg kunne tenkt med å få frem teksturene i bakveggen litt mer. Men dette er kun en nyanseendring. Alt i alt et veldig godt bilde! :thumbup:

Kan du si litt om hvordan du har brukt belysning? Hvor mange blitser, hvor de er plassert, diffusing, osv? (Jeg har lyst til å lære :))

Skrevet (endret)

Flott modell og meget bra lyssetting og de "negative" kommentarene nedenfor er bare flisespikkeri. Totalt sett : Well done

Stillingen er som flere har sagt unaturlig, det ser ikke ut som hun er i ferd med å gå, men heller tippe over. Skyggen over høyre kne sett forfra er litt skjemmende og i kombinasjon med beinets vinkel gjør det bildet litt ubalansert ( sikkert dårlig forklart)

Endret av olar0701
Skrevet

Nydelig! Veldig bra arbeid både med komposisjon og lys. Og,- det er nettopp modellens unaturlige stilling, eller egentlig de to positurene som gjør bildet spennende, og til noe annet enn bare enda et glanset og flott utført motebilde.

Skrevet

takker alle.

PP er veldig grei og enkelt.

fjærne uønsket elementer av hud.. dublikere huden for tekstur referanse. Eget lag for å utjevne huden der det trengs.. legge tilbake tekstur. Litt dodge/burn. Justering av levels og curves. Så endring på saturation. Selektiv oppskarping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...