Paisley Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hallo. På siden til gamereactor.no er det mulig å vinne beta nøkler til det nye spillet Tom Clancy's End War. Det er 50 betanøkler tilgjengelig i en konkurranse som går over 14 dager. Du må være bruker for å delta. Regner med at det kommer muligheter for beta nøkler på flere nettsider. Dette vil da legges i første post. Kom gjerne med tips til andre sider som også deler ut. Lykke til!
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 har selv meldt meg inn i konkuransen, (heter quakecry på GR), Håper jeg vinner en nøkkel.
Paisley Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 (endret) Se der ja.Deg veit jeg godt hvem er Jeg er jo da Paisley :!: Er det noen lignende sider en kan vinne beta nøkkel. Anyone?? Endret 25. september 2008 av Paisley
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Husker ikke navnet på de andre sidene egentlig! Vet og godt hvem du er:) Synd at jeg ikke kunne komme meg på bondeLANd. Har så kort høstferie, og ikke på samme tid engang. Kommer jo og gratis inn tillogmed, iogmed at jeg er med i TB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå