Gå til innhold

Her er mobilene vi drømmer om


Anbefalte innlegg

Gjør du?

 

Les mer

 

Glem Samsung Omnia, sjekk Samsungs nye Touchscreen telefon som skal konkurere mot LG KC910 Renior og den nye heter: Samsung M8800 Bresson eller Pixon (Kallenavn ikke valgt) :new_woot:

 

 

Kilde: (http://www.gsmarena.com/samsung_m8800_bresson_appears_strangely_named_pixon_after_all-news-605.php)

 

 

Ja det var mellom den og LG Renoir.. Men det ser ut som Samsung M8800 ikke har wifi. Noen nettsider sier att den har gps andre sier att den ikke har det :confused:

Men det blir det nok LG Renoir:)

Endret av Shaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å bytte ut iPhone 3G'en min med en HTC Touch HD, Nokia "Tube" 5800 eller Samsung Omnia i900. Kriteriene mine er stor skjerm, bedre batteritid enn iPhonen, rask ytelse og stabilitet. Jeg surfer mye med mobilen (både via wifi og 3G, ca 1,5 gb i mnd), ringer ca 14 timer mnd, sender ca 300 sms og en god del videotitting. Er spent på hvilken av de tre som vil dekke behovet mitt på best mulig måte.

 

Holder en knapp på HTC Touch HD så langt pga veldig stor skjerm med god oppløsning (nydelig til surfing og video), og at den virker responsiv i en videotest jeg så nylig, til tross for å være i beta-utgave.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar

Jeg tror at HTC Touch HD går av med seieren her. Når man skal ha touch screen funksjonalitet, så er det kjekt med en så diger skjerm. Med den høye oppløsninga så burde den være bedre enn de andre til å surfe på nettet og lese e-post med også. Jeg for min del venter heller på neste generasjon. Klarer meg fint med Nokia N95 8GB en stund til :p

Lenke til kommentar

Det er klare og tydelige demoer av S60 Touch (Taco :p) på bl.a. youtube. Har du klart å misforstå såpass at man tror S60 Touch minner om UIQ er det bare å ta en kikk på youtube så ser du at det ikke stemmer.

 

Ser klart at redaksjonen her liker trykkskjermsmobiler ja.

 

Den jeg gleder meg mest til, men neppe skal kjøpe, er Nokia N85. Ellers er forsåvidt alle på listen interessante mobiler, men desverre ikke så mye smartphones blant dem.

Lenke til kommentar
Det er klare og tydelige demoer av S60 Touch (Taco :p ) på bl.a. youtube. Har du klart å misforstå såpass at man tror S60 Touch minner om UIQ er det bare å ta en kikk på youtube så ser du at det ikke stemmer.

 

Nåja. Har nå sett en demo som ble kjørt på en 12" skjerm, og tilogmed der måtte hun bruke neglen for å treffe ikonene. Og jo, det minner om UIQ. UIQ 2, vel og merke. Med noen oppussede bakgrunner og ikoner. Men prinsippet, ja det ser ut som UIQ2...

Eller er det fantasifilmen til Nokia du mener? Tipper dette er hva de ønsker det skal se ut som; en ripoff av iPhone. Men det de har demonstrert, minner ikke mye om iPhone...

Lenke til kommentar
skulle da tro det er mulig, mystisk hvorfor jeg aldri har hørt om et slikt konsept.

Kanskje det har noe med HTC-filosofien å gjøre? Av tusen ideer, tar de vare på èn :tease:

 

Jeg forholder meg til det som er nå, og da er qwerty uslåelig. I tillegg slipper man å bruke forstyrrende ordlister (man kan selvfølgelig bruke dem, men skrivingen går ikke noe raskere av den grunn)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...