Gå til innhold

Surround anlegg til ps3


FelaroN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Surroundanlegg til 4000 er generellt bare skit.. I den prisklassen er nok elkjøp og lignende forhandlere beste løsning ettersom de presser prisen en del i dette segmentet.

 

Problemet med å kjøpe såkalte surroundanlegg til 4000 er at da får du ikke med en reciever, MEN en dvd-spiller.. og hvem trenger vel en dvd-spiller når du har ps3, waste.. :)

 

edit: Støtter aJens1 under, kom ikke på logitech sine produkter.. de gir mye valuta for pengene!

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hvor stort rom har du forresten ? Kjipt å kjøpe logitech om du sitter i en stue :p

 

Personlig har jeg dette som jeg kjøpte på videregående; Concept helt kurrant.. har hatt mitt i 5år nå og funker bra ennå.. er ikke noe fantastisk hi-fi, men det hadde jeg heller ikke råd til på den tiden.

 

 

EDIT: På siden fra flerek var det jo mye krem, hadde absolutt gått for en av disse pakkene; SJEKK HER

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er vel kanskje det beste, med tanke på prisen. Å gå for et billig PC-anlegg og spare resten av pengene til en betydelig oppgradering senere, er vel kanskje å foretrekke hvis du absolutt må ha et anlegg opp å gå så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Gir nok mest for pengene. Skulle jeg satt sammen et rimelig alternativ med løskomponenter ville jeg minst gått for Denon 1909 eller Onkyo 606 reciever. Sony har vel nylig kommet med et noe rimeligere alternativ (820 eller 840 etellerannet?). Så gjerne satt sammen med høyttalere fra Dynavoice som er kjent for å gi mye lyd for en rimelig penge.

 

Dette ligger nok et godt stykke over ditt budsjett dog.

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...