Gå til innhold

#Overklokking.no åpnet på IRC igjen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der mista dem en del av oss, men kun en 14iss med winbot1.2 som styrer kanalen :)

 

Permbannen av "*!*@*.e-vei.no" var satt av en tidligere botnet master, som hadde et problem med flooding fra denne hosten i kanalen sin, og viste vel ikke helt hvordan han satt ban i bare en kanal. Vi har ingenting mot finnmarkinger, og vi beklager veldig.

 

Ps. vi bruker eggdrop v1.6.6 med harry 8.3 av unknownd.

Lenke til kommentar

Dette beklager vi på det sterkeste. Vi er på ingen måte rasister. Og vi har absolutt ikke noe imot finnmarkinger eller samer.

 

Nå er feilen rettet og vi håper deres intrykk av oss også er det. Alle er velkommen til vår kanal uansett rase,språk eller religion. 8)

 

Mvh

 

Xsplozive (op@#overklokking.no)

Lenke til kommentar
Der mista dem en del av oss, men kun en 14iss med winbot1.2 som styrer kanalen :)

 

Er ikke 14 og bruker ikke winbot... det dere snakker om har en meget enkel forklaring, og det problemet er løst. Forøvrig så skal reglene være like på denne kanalen som alle andre store kaneler. Feks #hardware.no .

 

Til dere OP´er på hw.no: Vi brukte regelene deres som mal da vi lagde regelene til kanalen siden de er veldig greie og enkle å følge for alle. Om dere har noen invendinger mot dette så vet dere hvor vi er å finne. :)

Lenke til kommentar
Ja, hadde vært mye bedre om dere kalte dere #overklokking. Når dere kaller dere #overklokking.no gir dere jo dere ut for å være representanter for ok.no. Ikke bra!

 

Jasså, gjør vi det? Vi har aldri utgitt oss for og representere www.overklokking.no. Akkurat som #Hardware.no på efnet ikke representerer www.hardware.no. Og det hadde blitt #overklokking som navn, hadde ikke kanalen vært opptatt.

 

Mvh. Jørgen Ottesen

Lenke til kommentar
Hadde det vert på undernet hadde eg gadda...

 

Enig! Hw.no er jo på undernet så hvorfor ikke samle alt der? Da hadde jeg idla der oxo!

 

Hvis ikke du har registrert det, så har hardware.no på efnet en del hundre brukere, og ett godt rutinert sett med op'er, så hvorfor ikke samle alt der sier jeg da. Og sist jeg sjekket innom hw.no på undernett, var det heller dårlig med brukere!!?

Lenke til kommentar
Hadde det vert på undernet hadde eg gadda...

 

Enig! Hw.no er jo på undernet så hvorfor ikke samle alt der? Da hadde jeg idla der oxo!

 

Hvis ikke du har registrert det, så har hardware.no på efnet en del hundre brukere, og ett godt rutinert sett med op'er, så hvorfor ikke samle alt der sier jeg da. Og sist jeg sjekket innom hw.no på undernett, var det heller dårlig med brukere!!?

 

Da må det være lenge siden du har sjekket innom fordi d er jevnt mellom 60-90 brukere der.

Lenke til kommentar

Jasså, gjør vi det?

 

Ja dere gjør faktisk det enten dere mener det eller ikke. Nå dere bruker navnet som tilhører ok.no, så vil jo mange folk automatisk tro at det er folka fra disse websidene som driver det. Dermed blir det hele meget misvisende og kan i noen tilfeller ha negativ virkning for ok.no.

 

Vi har aldri utgitt oss for og representere www.overklokking.no. Akkurat som #Hardware.no på efnet ikke representerer www.hardware.no.

 

Jeg er av den mening at hvis kanalene ikke støttes offesielt av de aktuelle websidene, så bør dere ikke få lov til å ha de navnene dere har.

 

Og det hadde blitt #overklokking som navn, hadde ikke kanalen vært opptatt.

 

Høres rimelig ut. Allikevel er det i mine øyne en misvisende navngivelse.

Lenke til kommentar
[04:16] * You were kicked from #overklokking.no by wackie (banned:  HAHAHA, Same detected, get outa here.)

Jeg for min del syns at det er utrolig barnslig å kicke/ban'e noen på grunnlag av hvilken ISP som leverer nettet deres. (les: finnmark bredbånd) Og hva er galt med samer? Syns at det er smakløst at noen bruker Ok.no's gode navn og ry på en irc kanal hvor rasisme, til en viss grad utøves av operatørene.

:evil:

 

Stemmer for at de ansvarlige blir refset av Ok.no redaksjonen, og/eller fjernet fra forumet..

 

~Vi samer er farlige dyr vi~ :woot:

 

Hadde han kicket meg, og kalt meg same , hadde han hatt store problemer....

 

jeg hadde først saksøkt ræva av han, så når jeg tapte rettsaken så hadde jeg fulgt etter han til han kom hjem. Tent på huset så han måtte ha kommet ut. Så hadde jeg kledd på han same drakt å hengt han i ei flaggstang med det samiske flagget her i byen. :grumpy:

 

Men jeg er ikke helt eni med at dere samer er farlige dyr... :wink:

Men farlige mennesker er dere! :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det finnes alltid noen små fjortiss unger der ute i verden som kicker uten grunn....Samma f*** hvilken isp man har.....

 

Få dem kickbanna  

 

Ikke noe annet å si enn det

 

Les forklaringen du.. det har ingenting med 14iser eller oss å gjøre. Som tidligere forklart så var den ban satt av de som hadde kanalen FØR.. ikke nå. Jeg gjentar, FØR ikke NÅ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...