Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fra PS-Blog:

UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!!

Klarer ikke annet enn å være optimist her jeg altså..

Med mine fire innsendinger SKAL jeg få minst én nøkkel!

Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! :p

Nei, nei, nei.. Disse e-postene ble jo sendt inn av min far, min mor, min søster og min bror, og er absolutt ikke juks! :p

Dessuten skal de jo deles ut til dere ;)

Går nok fint det :) . Går nokk ikke ann og sjekke ip på de xxxxx antall e-postene de har fått inn.

Krysser fingrer og tær for deg jeg :) .

Skrevet (endret)
Fra PS-Blog:

UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!!

Klarer ikke annet enn å være optimist her jeg altså..

Med mine fire innsendinger SKAL jeg få minst én nøkkel!

Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! :p

Nei, nei, nei.. Disse e-postene ble jo sendt inn av min far, min mor, min søster og min bror, og er absolutt ikke juks! :p

Dessuten skal de jo deles ut til dere ;)

Går nok fint det :) . Går nokk ikke ann og sjekke ip på de xxxxx antall e-postene de har fått inn.

Krysser fingrer og tær for deg jeg :) .

Jeg krysser alle fingre, tær, øyenbryn og nesehår for at det blir koder på meg i kveld ;)

EDIT: Noen som vet hvordan jeg kan være logget inn på to forskjellige Hotmail-er samtidig (to faner) på samme PC?

Endret av Mokko
Skrevet
Da kan ikke jeg vente opp noe lengre...eksamen i morgen . Lykke til folkens, og god natt.

Fri i morgen (Eh altså, i dag).. Og i over-i-morgen.. Og dagen etter der igjen.. Ah, for et deeeilig liv! :p

Skrevet

Little Big Planet BETA code giveaway

Here is Thursday's question: Which 1UP Editor has Sack Boy as his avatar? Please provide us with their actual first name. Submit your answers to Sack Boy's message box.

link

Skrevet (endret)
Hva er svaret? anyone :(

James Mielke.

Edit: Ergh, var litt for sen der gitt.. Sånn går det med Firefox 3 og flash/java i Ubuntu, henger så det griner med en god del faner åpne.

Endret av Sheel
Skrevet
jeg fikk key nå jipppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor fra?

fra PlaystationBlog sendte mail i stad ... kipt happy nå :cool:

Får håpe flere andre får den også !

Startet nedlastning !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...