Gainwardrobe Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Skal til å kjøpe WAR men lurer på en liten ting. Er spillet zoned slik som AOC, slik at du må bli teleportert rundt omkring i verden? Eller er hele greien sømløs slik som wow, altså at du kan løpe stort sett hele veien om du har lyst? Tror jeg kommer til å digge dette spillet.
gamer73 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 om Aoc er instanserings helvete med verdi 0 og wow er sømløs himmel med verdi 10 så vil jeg si at WAR ligger på en ja...7 kanskje.
Purplehaze Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Kan heldigvis ikke sammenlignes med AOC. Veit ikke om du har sjekka ut spillet, men kikk på det kartet her. Det er over greenskin/dverg områdene. http://warhammer.gamepressure.com/map_dwar..._greenskins.asp Man begynner til venstre på kartet (tier 1) og jobber seg mot høyre. Hver tier er delt opp i 2 "kartbiter". Jeg merker et bittelite hakk når jeg beveger meg fra den ene biten til den andre, f.eks. fra Ekrund til Mount Bloodhorn. Dette skjer på åpne områder, og er ikke snakk om loading eller noe. Så når du går fra en tier til en annen, f.eks. fra Mount Bloodhorn til Barak Varr er det en liten loadeskjerm. Når man går på veien der, kommer man til en liten portal midt i veien (ligner på en portal fra wow). Ser veldig normalt og fint ut, og da er det altså en liten loadingscreen før man fortsetter på andre siden. Ellers er det jo loading på "vanlige" steder; instancer, scenarios (bg's), når du bruker HS/recallting etc. Tror ikke du kommer til å bli plaget av dette
kthjorpthjopøri Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Noe annet og merke seg, er at det er ikke spesilet my fram og tilbake mellom tiers. og man holdes som regel rundt ett område i sonen. Så man trenger ikke å springe så mye.
Orcuz Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Men hovrdan får man spilt med venner da? Hvis jeg er blackorc og han sorceres(eller noe sånn) kan en av oss spille på den andre sin tier da eller?
kthjorpthjopøri Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Men hovrdan får man spilt med venner da? Hvis jeg er blackorc og han sorceres(eller noe sånn) kan en av oss spille på den andre sin tier da eller? Ja ja. alle soner har en "warcamp" med en flight master. derfra kan man dra til alle soner i alle kriger. så sant man er høy nok lvl. og man skal få class questrewards, så trenger ikke bekymre deg for det.
Orcuz Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Så selv om jeg drar til darkelf land så får jeg orce rewards med andre ord? Det er isåfall genialt =)
Gainwardrobe Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Høres kult ut, av en eller annen grunn HATER jeg loading screens. Men hvis det bare er mellom hver tier går det helt fint, områdene er jo ikke akuratt små. Travel er vel også lett, kan du fly hvor du vil via flight masters? Si at jeg vil til Altdorf, kan jeg bare fly dit fra tier 1? Kan jeg fly til alle tiers selvom jeg er low level bare for å utforske også? Igjen, høres digg ut. Installerer nuh!
Redalon Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Høres kult ut, av en eller annen grunn HATER jeg loading screens. Men hvis det bare er mellom hver tier går det helt fint, områdene er jo ikke akuratt små. Travel er vel også lett, kan du fly hvor du vil via flight masters? Si at jeg vil til Altdorf, kan jeg bare fly dit fra tier 1? Kan jeg fly til alle tiers selvom jeg er low level bare for å utforske også? Igjen, høres digg ut. Installerer nuh! Det er også loading mellom de forskjellige stedene, (f.eks high elves vs. dark elves, og empire vs. chaos) så du får ikke inntrykket av at de ligger i samme verden på en måte.. uansett, er det mye bedre enn aoc, selv om det ikke når helt opp til wow
Azagrath Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 For min del kunne jeg heller ikke fordra loading screens i AoC, synes de var overalt. Sånn sett er jeg veldig fornøyd med WAR, så det er ingenting å bekymre seg over. Eneste loadinga er når man går inn i scenarioer (på samme måte som battlegrounds i WoW), eller når man flyr (noe som også er fint siden man da slipper å sitte 5 min på en fugl og vente på å komme fram)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå