Gå til innhold

Nettmøte: Microsoft (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

jeg vet ikke jeg men xbox 360 kom ikke i salg i år... 7 år etter 2001 er 2008. vil nå heller skrevet 5 år som er mer korrekt!

Skrevet
jeg vet ikke jeg men xbox 360 kom ikke i salg i år... 7 år etter 2001 er 2008. vil nå heller skrevet 5 år som er mer korrekt!

Xbox kom ut i 2001, Xbox 360 kom ut i 2005.

Spørsmål sendt inn! :)

Håper mitt ble sendt inn! Når jeg trykket på "Send inn..." forsvant bare alt jeg hadde skrevet. Vanlig?

Skrevet
Hvor er skjemaet for spørsmål? Pleier ikke dette ligge rett i artikkelen?

Det er tilbake nå. Forsvant etter noen tekniske utfordringer tidligere i dag.

Skrevet

Tror ikke han risikerer jobben for å si oss noe ;p

Uansett, mest sjokkert over at en microsoft ansatt greier å ha på seg ett kors! Trodde djevler ikke tålte slik.

Tviler litt på at det blir noe nytt, men får vel spørre om det er håp for norsk kundesupport i framtiden. Er man uheldig får man en svenske som hverken forstår norsk eller engelsk...

Skrevet
Det er tilbake nå. Forsvant etter noen tekniske utfordringer tidligere i dag.

Og den tekniske utfordringen var at bidrag ikke kom med?

Nei. Skjemaet for å sende inn spørsmålet forsvant en liten periode. Alle bidrag som er sendt før og etter at det kom tilbake er selvsagt inntakt :-)

Skrevet
Hvorfor xbox360?

Spørsmål fra venter:

Hvorfor mener du man bør kjøpe en xbox360 i stedet for en ps3?

Svar:

(...)man kan betale for det man vil ha og blir ikke påtvinget f.eks en blu-ray spiller eller en trådløs nettverksadapter om man ikke vil ha det(...)

Mvh, Tony

Besvart: 26. sep. 2008 13:33

Må være det dårligste argumentet jeg noen gang har hørt... :!:

Skrevet

Gud for noe voldsom tomprat, fullstendig bortkasting av tid å stille et spørsmål. Man kunne like godt intervjue en GPS eller en moderne kaffétrakter og få akkurat de samme svarene.

Fyren hadde vært en utmerket politiker.

• Opprett ny...