Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Judas ... et program på TVnorge for de 4 bøndene som ikke viste det ... er det største Jackasskopien jeg noengang har sett !.. men det værste er ...den er MORSOM! hva synes DU! om den!
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig
Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig et hint .. ta en titt i TVguiden ! ... Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv! (ikke spesielt rettet mot deg)
Rikky Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Det var vel ikke akkurat en jackass-kopi, heller skjult kamera/Kjetil & Kjartan. Men det var tøft
Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 de tar på seg lakk og løper igjenom gata ... hmm minner meg vel litt om dvergen og feiten i jackass! ... osv osv osv
Luke Lovegroove Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig et hint .. ta en titt i TVguiden ! ... Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv! (ikke spesielt rettet mot deg) Stiller meg litt uening... Jeg ser på dette forumet som et ORAKEL. Det vet ALT. (Alltid noen som vet noe) DVS det skal fortelle meg hvor mange skritt jeg skal gå om jeg må drite... Liker å tenke slik i alle fall!
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Det var vel ikke akkurat en jackass-kopi, heller skjult kamera/Kjetil & Kjartan. Men det var tøft Faktisk mye bedre en kjetil og kjartan.
b-real Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Har ikke sett det nei. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å se en norsk rippoff av jackass... Anyways...når vi snakker om Jackass, så er det ikke alle "stabile" personer som tåler å se slikt: eksempel
TST Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv! Du høres ut som en hyggelig fyr. Tok deg tid til å svare han på denne måten, men det var for mye for langt å ta med programtiden også? Hvis du visste veldig godt når dette programmet gikk, hvorfor var det da et problem å taste det inn i innlegget ditt? Positive tanker og vennlighet er gratis.
Zimon Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Du høres ut som en hyggelig fyr. Tok deg tid til å svare han på denne måten, men det var for mye for langt å ta med programtiden også? Hvis du visste veldig godt når dette programmet gikk, hvorfor var det da et problem å taste det inn i innlegget ditt? Positive tanker og vennlighet er gratis. Ironisk bra og helt enig.
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Det er heller ikke første gang han svarer på den måten heller.
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Jeg syns judas var litt morsomt, men ikke sånn at jeg kommer til å få med meg alle episodene
Dan-Ove Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig et hint .. ta en titt i TVguiden ! ... Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv! (ikke spesielt rettet mot deg) Stiller meg litt uening... Jeg ser på dette forumet som et ORAKEL. Det vet ALT. (Alltid noen som vet noe) DVS det skal fortelle meg hvor mange skritt jeg skal gå om jeg må drite... Liker å tenke slik i alle fall! TVN - 2200 - mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå