fjeddiu Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg har et par avi filmer på pcen. Som med alle andre avi filer, åpner jeg dem i vlc, men med disse hører jeg bare lyd, ingen bilde. Jeg har prøvd quicktime, wmp 10, divx og vlc. Ingen av dem funker Jeg kan sende filen, hvis jeg må.
Star Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Har du riktig kodek for avspilling? - Last ned en kodek-pakke (klite, Ace codecpack e.l) VLC - Settings - Preferences - (Kryss av advanced options i høyre hjørne) - Video - Output modules ( Bytt til DirectX3D eller OpenGL og se om det fungerer bedre med maskinvare aksellerasjon )
Kimelimm Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Last ned full "K-lite" codec pack det SKAL fungere, det fungerte for meg mange ganger! Men husk at det er "full pack" du laster ned
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Last ned Gspot og opne ei fil i dette. Det vil fortelje deg kva codec som har vorte brukt til å komprimere videoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå