Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,når jeg skulle starte pcen i dag ville den ikke og jeg scana virus i går og fant :S og fjernet dem,og jeg scaner nå.. og finner du samma viruset!!(det sto at viruset kommer fra game spy arcade),og jeg kjøpte meg bf2 for litt siden det sluttet og virke :S og jeg måtte slette det og legge inn på nytt funket men jeg får ikke spillt ranked baner WHY?står at pun... kicka meg, og en ting til (trenger man game spy arcade for og spille bf2)?

 

ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED DET PLIZ :) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket at du har aktivert Punkbuster? Kan også være at du må oppdatere punkbuster manuelt fra hjemmesidene til PB. Gamespy Arcade er ikke nødvendig, men et greit verktøy til å finne spill og bli kjent med folk :)

 

Btw hvis du har mye virus problemer ville jeg formatert pc'en og reinstalert windows :)

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
Har du sjekket at du har aktivert Punkbuster? Kan også være at du må oppdatere punkbuster manuelt fra hjemmesidene til PB. Gamespy Arcade er ikke nødvendig, men et greit verktøy til å finne spill og bli kjent med folk :)

 

Btw hvis du har mye virus problemer ville jeg formatert pc'en og reinstalert windows :)

k,men virusene kommer fra Gamespy Arcade

 

Har du sjekket at du har aktivert Punkbuster? Kan også være at du må oppdatere punkbuster manuelt fra hjemmesidene til PB. Gamespy Arcade er ikke nødvendig, men et greit verktøy til å finne spill og bli kjent med folk :)

 

Btw hvis du har mye virus problemer ville jeg formatert pc'en og reinstalert windows :)

k,men virusene kommer fra Gamespy Arcade

og en til til åssen oppdaterer jeg punkbuster?

Lenke til kommentar

Jeg har selv fått tilbake meldinger en gang i tiden om virus fra GameSpy (jeg hadde norton om jeg ikke tenker helt feil). GameSpy er ikke og har ikke noen form for virus i seg :) Så du kan bare slappe av hehe :)

 

For å oppdatere PB går du til denne linken. Så blar du deg nedover og velger ditt opperativ system og følger så instruksjonene som er bilde av og skrevet om på samme side :)

 

Håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar

Bruker

 

 

Gruppe: Medlemmer

Innlegg: 254

Ble medlem: 26/07-2005

Fra: Froya

Medlem nr.: 81574

 

 

 

 

kjører du vista må du kjører spillet med admin tillatelse

 

 

--------------------

1 stk. P5W DH Deluxe, E6600, OCZ 2048 pc8000, Sapphire x1900xt

1 stk. Clevo m570a P-M 760, 2 gb ddr2 minne, go 7800 gtx, 60gb sata (7200) mm.

1 stk. Amd 3500 64 (s.754) 1,5gb ddr 3200, Ati x850 pro 256mb,mm

1 stk. Amd 2500 , 1 gb ddr 3200, GF4 4200 128mb mm.

 

 

TAKK !!!!! DET FUNKA !!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...