Gå til innhold

Mage Frost Talents


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.wowhead.com/?talent=of0VrobZZVVGcobxsiqz

 

Den er ganske bra. Tok ikke med empowered frostbolts som flere av dere sikkert gjør, men det er fordi man aldri skal stå stille å caste frostbolts i PVP. Eneste man trenger frostbolts til i PVP er å cite, og da bruker man frostbolt rank 1 for den har 1 sec cast.

Skal man aldri stå å caste frostbolt i pvp?

Hvordan har du tenkt å drepe noe i en arena?

Shattercombo er et fremmedord for deg?

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=of0VrobZZVVGcobxsiqz

 

Den er ganske bra. Tok ikke med empowered frostbolts som flere av dere sikkert gjør, men det er fordi man aldri skal stå stille å caste frostbolts i PVP. Eneste man trenger frostbolts til i PVP er å cite, og da bruker man frostbolt rank 1 for den har 1 sec cast.

Skal man aldri stå å caste frostbolt i pvp?

Hvordan har du tenkt å drepe noe i en arena?

Shattercombo er et fremmedord for deg?

 

Jeg caster ca aldri frostbolts i arena.

Fireblast, Gone of Cold, Icelance, frost nova er flott med dps hvis de brukes riktig. Skal sies at man av og til må smelle på en frostbolt, men jeg prøver alltid å ungå det, for man kan fort bli litt uheldig hvis en MS warrior lar deg hilse på macen(stormherald) sin og stunner deg i 4 sec.

Lenke til kommentar
Tør jeg spørre, bracket, setup og rating?

 

Edit: Spiller du 2v2 så er det lol på warrioren som går på deg :p

 

2x frost mage. Kom aldri lenger enn ca 1600- et eller annet, for jeg rerolla rouge.

Er lol på han ja, men hender at de er heldige med et slag eller to :S

 

edit: spilte bare 2v2.

Jeg prøvde ut litt 3v3(resto shammy, frost mage, frost mage) for fun, men var 2v2 jeg holdt meg til når jeg spilte:)

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar
Tør jeg spørre, bracket, setup og rating?

 

Edit: Spiller du 2v2 så er det lol på warrioren som går på deg :p

 

2x frost mage. Kom aldri lenger enn ca 1600- et eller annet, for jeg rerolla rouge.

Er lol på han ja, men hender at de er heldige med et slag eller to :S

 

edit: spilte bare 2v2.

Jeg prøvde ut litt 3v3(resto shammy, frost mage, frost mage) for fun, men var 2v2 jeg holdt meg til når jeg spilte:)

Rogue!

Lenke til kommentar
Tør jeg spørre, bracket, setup og rating?

 

Edit: Spiller du 2v2 så er det lol på warrioren som går på deg :p

 

2x frost mage. Kom aldri lenger enn ca 1600- et eller annet, for jeg rerolla rouge.

Er lol på han ja, men hender at de er heldige med et slag eller to :S

 

edit: spilte bare 2v2.

Jeg prøvde ut litt 3v3(resto shammy, frost mage, frost mage) for fun, men var 2v2 jeg holdt meg til når jeg spilte:)

Rogue ja.....

 

 

dobbel frostmage må du ihvertfall bruke frostbolt som ;)

Eneste måten jeg ser for meg en gib er noen heftige shattercombos raskt etter hverandre...

Klarer du gibbe noen med ice lance og andre instant casts med null MS-effekt synes jeg synd på kvaliteten til healerne dere møtte....

 

Correct me if i'm wrong.

 

Edit: Forsåvidt ikke lol på warrioren at han gikk på deg dog, han har ikke store valget mot dobbel mage :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
dobbel frostmage må du ihvertfall bruke frostbolt som ;)

Eneste måten jeg ser for meg en gib er noen heftige shattercombos raskt etter hverandre...

Spilte litt dobbel mage, og er det jeg liker best, har bare problem med å finne noen. Vi spilte bare sammen en kveld, og uten noen form for kommunikasjon utennom /p. Men når våre shattercombos landa samtidig var den ene motstanderen død uansett, 12k instant skade er vanskelig å heale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...