Gå til innhold

Intervju: – Tidenes største Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I min mening er allikevel Rome: Total war det beste spillet. Utrolig fascinerende periode, hadde vært herlig med en oppfølger eller remake av det spillet :)

En kjedelig ting i Rome er at bueskytterane ikkje kan skyte over egene styrker, og at det dermed er umulig å ha folk framfor dei.

Dei har fiksa dette i medieval 2.

Lenke til kommentar
Det er noe helt eget i å fylle luften med kordittrøyk og svære, trillende kanonkuler, for så å se hva som skjer med dem som står i skuddlinjen. :)

 

Hvordan er det med DRM og crapware-utgaven av SecuROM her, forresten? Benyttet de seg ikke av den i Kingdoms?

 

er ikke noe kordit røyk i empire, her er det svartkrutt for alle penga

Lenke til kommentar
Oi oi oi, håper de lager det så man kan spille multiplayer SKIKKELIG nå da, så man kan kjøre play by mail runder på hovedkartet og koble opp mot motstanderen når man skal sloss direkte med ham på slagmarken.

Hadde vært episk.

Det hadde virkelig rocka! Og tenk så avansert diplomatiet hadde blitt da, lange forhandlinger, og du vet aldri hvem du kan stole på, kanskje har du en forræder i alliansen din...

Dette har jeg også savnet lenge. Blir så meningsløst når man bare spiller en kamp.

Lenke til kommentar
Det er noe helt eget i å fylle luften med kordittrøyk og svære, trillende kanonkuler, for så å se hva som skjer med dem som står i skuddlinjen. :)

 

Hvordan er det med DRM og crapware-utgaven av SecuROM her, forresten? Benyttet de seg ikke av den i Kingdoms?

 

er ikke noe kordit røyk i empire, her er det svartkrutt for alle penga

 

Samma! :p

Lenke til kommentar
syns bare det ser ut som medieval 2, bare med nye uniformer, lyden var til og med den samme

 

Nå er det jo svært vanlig å bruke lyder fra tidligere spill som placeholder når man viser materiale fra spill som enda ikke er ferdig...

 

Nå vet jeg svært lite om logistikken bak det å shippe og trykke spill, men med tanke på

release dato så burde de ha kommet til om ikke nær testingfase.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...