Gå til innhold

Var Alone in the Dark (360) en beta?


easthill-

Anbefalte innlegg

Alone in the Dark PS3 Improvements part 1

Alone in the Drak PS3 Improvements part 2

Alone in the Dark PS3 Improvements part 3

 

Så basicly betalte de som kjøpte retail-versjonen 600 kr for en beta? Synes det er forkastelig at utviklere kan få holde på slik. Antar at de vil patche de andre versjonene av spillet, men alikevel - hvorfor ikke slippe en beta i stedet? De var jo tydeligvis klar over at spillet aldri var ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke noe som er bekreftet så vidt jeg vet. Men de har sagt at de jobber med en patch for å få xbox 360 opp til samme standard som ps3 versjonen, men at dette er teknisk krevende. MS kunne også muligens bli noe vanskelig å ha med å gjøre når de så størrelsen på patchen. Så det blir nok en stor patch.

 

Men uansett, tipper at de fleste forbedringene kommer til xbox 360 versjonen, skulle bare mangle.

Lenke til kommentar

Alle forandringene de har gjort, minus den lille snutten med dialog fra root tutorial, er ren kode, så det skal være lett å implementere det i en patch til X360 og PC.

Tror ikke det trenger å være en så stor patch heller, det er vel værre med Wii versjonen.

 

Hvis de derimot kommer til å gi faen så tror jeg det kommer til å bli mange misfornøyde kunder ut der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fy flate, møkka folk, skulle ikke vært lovlig..

de får søren meg gjøre dette med 360 versjonen og så jeg kanskje får prøvd spillet, ligger i hylla og støver ned, slik det er idag er det uspillbart.

Lenke til kommentar
MS kunne også muligens bli noe vanskelig å ha med å gjøre når de så størrelsen på patchen. Så det blir nok en stor patch.

 

Er dette noe du har lest fra utvikler eller Microsoft, eller er det noe du tror?

 

Det lastes ned rimelig store ting til 360'ene hver dag av oppdateringer og tilleggspakker til spill, f.eks Ghost Recon som fikk svær pakke, Vegas, Vegas2, Oblivion, Mass Effect. Jeg veit ikke hvordan ting løses rent teknisk, men har vanskelig for å tro at MS skulle bli vanskelig pga patch størrelse.

Lenke til kommentar
MS kunne også muligens bli noe vanskelig å ha med å gjøre når de så størrelsen på patchen. Så det blir nok en stor patch.

 

Er dette noe du har lest fra utvikler eller Microsoft, eller er det noe du tror?

 

Det lastes ned rimelig store ting til 360'ene hver dag av oppdateringer og tilleggspakker til spill, f.eks Ghost Recon som fikk svær pakke, Vegas, Vegas2, Oblivion, Mass Effect. Jeg veit ikke hvordan ting løses rent teknisk, men har vanskelig for å tro at MS skulle bli vanskelig pga patch størrelse.

 

Kilde

 

Leste det bare i ett intervju/artikkel, og fant det faktisk igjen.

 

Game designer Emile Morel says that Eden is, "Trying to do a patch," but that "it's technically complicated," saying that, if anything, the control and camera fixes will be implemented; don't expect the new subway chase sequence in the PS3 release to show up. There's evidently also an issue with the actual estimated size of the patch not sitting too well with Microsoft.

 

So now it's not only a case of if the patch will happen but when. Morel says that the decision to patch or not to patch might actually depend on the success of the PS3 version, and that the team probably won't get around to working on it until the release for Sony's machine goes gold.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Hva godt skal en patch for 360 versjonen gjøre? Greit nok for de som kjøper spillet i ettertid, men for oss som så veldig fram til spillet og kjøpte det på releasedag, vil ikke dette bety noe som helst. Jeg for min del er ferdig med dette spillet, og kommer ikke til å spille gjennom det igjen kun for å se hvilke forbedringer som er gjort. Atari burde ventet med å slippe spillet når de var såpass klar over alle feilene. Men for all del, fint for de som eier en PS 3, håper dere får en bedre opplevelse enn det jeg hadde.

Lenke til kommentar
MS kunne også muligens bli noe vanskelig å ha med å gjøre når de så størrelsen på patchen. Så det blir nok en stor patch.

 

Er dette noe du har lest fra utvikler eller Microsoft, eller er det noe du tror?

 

Det lastes ned rimelig store ting til 360'ene hver dag av oppdateringer og tilleggspakker til spill, f.eks Ghost Recon som fikk svær pakke, Vegas, Vegas2, Oblivion, Mass Effect. Jeg veit ikke hvordan ting løses rent teknisk, men har vanskelig for å tro at MS skulle bli vanskelig pga patch størrelse.

 

Kilde

 

Leste det bare i ett intervju/artikkel, og fant det faktisk igjen.

 

Game designer Emile Morel says that Eden is, "Trying to do a patch," but that "it's technically complicated," saying that, if anything, the control and camera fixes will be implemented; don't expect the new subway chase sequence in the PS3 release to show up. There's evidently also an issue with the actual estimated size of the patch not sitting too well with Microsoft.

 

So now it's not only a case of if the patch will happen but when. Morel says that the decision to patch or not to patch might actually depend on the success of the PS3 version, and that the team probably won't get around to working on it until the release for Sony's machine goes gold.

 

Ja ja, da er det bare å kjøpe spillet til PS3 da :)

Lenke til kommentar

For å sitere Barack Obama: "You can put lipstick on a pig, but its still a pig". Dette spillet er vel dritt, uansett hvor mye man måtte patche det, så hva er vitsen med å prøve å fikse det? Blir som å male et bilde som ingen liker, for så å kaste malingsbøtter på lerretet i et febrilsk håp om at noen skal skifte mening og kalle det kunst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...