Gå til innhold

Alt om nye HTC Touch HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ditt bruk angår, bryr de fleste av oss i denne tråden en viss plass ;) Problemet er at du ser på alle andres meninger og behov som feil hvis de strider mot dine.

Slettes ikke. Jeg bare synes det er merkelig denne fikseringen på touch(only)-telefoner, og tror at dette er en motesak som går over etter 1-3 år, noe jeg slettes ikke er alene om. Det er da ingenting å bli hårsår av.

Lenke til kommentar

Jeg er på ingen måte touch-mobilenes talsmannm - heller tvert i mot. Jeg har vært blant dem som har sagt at touch på mobil passer ikke sammen med den teknologien vi har hatt tidligere (med ett unntak, og det er iPhone som jeg synes var overraskende responsiv).

 

Men når det nå ser ut som at HTC HD kan stille med tilfredsstillende skjermrespons, så er det ikke nødvendig og dømme den nord og ned før vi faktisk har fått prøvd den ut (de som allerede har prøvd den skryter den jo opp i skyene).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan noen gi meg et svar på om det blir mer minne enn internminnet pluss microSD (maks 4Gb) gidder ikke kjøpe en telefon som har så lite uansett hvor god skjerm, specs osv den har?!?!?

 

Blir lett en iPhone hvis dette er tilfellet, men håper ikke det.

 

Hvor er det du har maks 4GB fra? Det selges allerede 8GB microsd kort og 16GB er på vei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...