Gå til innhold

Logitech viser frem nye produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og jeg vil ikke ha trådløst tastatur! Ellers så det greit ut, men no go.

 

Det står vel ingen steder at det er trådløst? Kan vel så vidt skimte ledningen på bildet også.

 

Godt poeng faktisk. Jeg leste det litt raskt og forsto det som at dette tastaturet var en del av den trådløse S520 pakken. Straks litt mer interessant da bortsett fra et jeg liker stor enter tast da :p

Lenke til kommentar

Fra artikkel:

Det er forøvrig ikke lenge siden forrige gang selskapet viste frem nyheter, nemlig så sent om i slutten av august.

 

Vil gjøre oppmerksom på at linken til artikkelen i August, er August 2007... :p

 

 

Edit:

Her er par linker for de som vil se MX1100:

 

Logitech offisiell

Gizmodo

CNet

 

Kanskje blir det MX1100 som overtar for gode gamle MX1000 om en stund.. ;)

Endret av Jome
Lenke til kommentar
Stor enter og en liten delete knapp så hadde tastaturet vært bestilt med en gang muligheten kom :p sånn som det ser ut på bildet, takk men neitakk.

 

Tidligere norske Logitech-tastaturer har hatt stor tast for enter, men også stor delete-knapp. Grunnen til at det er en liten enter-knapp vil jeg anta er fordi det er et amerikansk/engelsk tastatur.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som leverer tastatur med innebygd touch-pad og styrespak? (Slik som IBM gjør:

http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/...57?OpenDocument

)

 

Jeg har et fra IBM som begynner å dra på årene, og er på utkikk etter en erstatter. Tastaturet fra IBM er ganske enkelt genialt: Tynt, sinnsykt gode knapper (akkurat passe motstand og "reisevei"), touchpad og styrespak. (og ganske kaffe-bestandig!)

 

Uten tvil det beste tastaturet jeg har hatt. (Men det mangler windows/tux tast, dessverre.) Er det noen som tilfeldigvis vet av noen gode tastatur med både touchpad og styrespak? (Dette som trådløst hadde jo vært supergenialt for å styre htpc'en med)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...