Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Force Unleashed (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har sett ganske mye på boren min spille det, og har satt meg veldig godt inn. Er ikke i nærheten så bra som de gamle Jedi knight spillene.

 

Det med overdreven kraft og lyn og forandre på starwars historien- det skjønner jeg godt at de gjør. Fordi det må jo til, nå som det er ny generasjon osv, så det forstår jeg godt.

 

Synes det så ganske fett ut i de første banene, og grafikken var ganske bra. Men etter det blir grafikken bare stygg, og det er bare det samme. bare drepe seg gjennom banene. Og handlingen blir bare teit.

 

Og veldig lite stemningsfullt. I forhold til jedi-knight spillene.

 

Hadde håpet på noe bedre, siden lucasarts går nedover osv, og at dette kanskje er det siste jedi-spillet. noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar
Nå er jo Star Wars famlie/barne filmer, så å ha kroppsdeler kappet av overalt ville ikke vært tro til Star Wars verdenen. Men du får jo kappet opp roboter, som også skjer i filmene.
Folk mister da kroppsdeler i filmene hele tiden!

WARNING: HEAVY SPOILERS

 

 

 

Slik skal ekte lightsabercombat se ut!

Og Luke Skywalker mister hånden.

 

Fyren som ikke likte Luke Skywalker (SW: ANH, i kantina)

Lenke til kommentar
har sett ganske mye på boren min spille det, og har satt meg veldig godt inn. Er ikke i nærheten så bra som de gamle Jedi knight spillene.

 

Det med overdreven kraft og lyn og forandre på starwars historien- det skjønner jeg godt at de gjør. Fordi det må jo til, nå som det er ny generasjon osv, så det forstår jeg godt.

 

Synes det så ganske fett ut i de første banene, og grafikken var ganske bra. Men etter det blir grafikken bare stygg, og det er bare det samme. bare drepe seg gjennom banene. Og handlingen blir bare teit.

 

Og veldig lite stemningsfullt. I forhold til jedi-knight spillene.

 

Hadde håpet på noe bedre, siden lucasarts går nedover osv, og at dette kanskje er det siste jedi-spillet. noen som vet noe mer om dette?

 

Må le litt her av det du sier. For det første, LucasArts går nedover? Hvor har du fått det ifra? Dette er neppe det siste Star Wars-spillet dette tiåret! Det kan du banne på.

 

Dårlig stemning? Hva legger du i det? De cinematicene som er der har jo en fantastisk stemning og presentasjon som jeg faktisk vil si er på par med det vi fikk servert i Episode 3, som er anerkjent som en flott konklusjon på Anakin Skywalker tragiske overgang til den mørke siden. Skuespillerne er bra, det samme er historien. Har selv spilt Dark Forces 2, Jedi Outcast og Jedi Academy - og jeg kan si med hånden på hjertet at Jedi Knight serien er ikke nevneverdig mye mer stemningsfullt enn dette.

Kan kanskje gå med på at Jedi Outcast var på samme nivå.

 

:)

Lenke til kommentar

jeg føler at man ikke blir noe glad i karakterene. Uansett om hvor bra historie det er, og selvom grafikken er bra, så sitter man bare der og ser på hva som skjer.

 

Leste en artikkel på gamer.no at lucasarts går mot slutten. Det gjorde meg trist fordi det er min ynlingsspillprodusent, hvis jeg skal ha noen ynlingsspilprodusent.

 

Det jeg ihvertfall har sett er at de gir ut mye ferre spill nåfortia, og at spillene ikke er like bra som på den tiden de kom med jedi academy, battlegrounds, galaxies og Age of Empires-starwars.

 

Jeg glemte å si at grafikken på søppelhaug-banene er heftig bra, og akkurat sånn jeg liker den. men resten av spillet er nedtur synes jeg.

 

men det er bra at de gir ut et sånt spill for å få nye fans osv, men jeg fallt ikke for det.

Lenke til kommentar

Når det setter opp en scene med masse skuespillere osv så synes jeg det er ganske offisielt selvom de må kutte det vekk fordi det ikke har en stor ting å si i historien. Det er jo basert på manuset, og manuset kom lenger før bøkene og alt. Men det er greit, synes jeg at hun dør to ganger, fordi da får den nye generasjonen med seg at hun dør.

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg også fått fullført TFU (spiller bare i helgene, og når jeg har fri, så tok litt tid :p) og må si meg fornøyd med spillet, men et par ankepunkter var det jo da. For å nevne noen, så var det vel litt mye kaos, med at man ikke kunne låse "siktet" på en fiende, også kunne spillet med fordel vært lengre. Også var det Star Destroyeren da, holdt på skru av spillet et par ganger da :p. Men alt i alt gav spillet en bra opplevelse, og mellomsekvensene var nesten verdt prisen alene. Så om jeg skal gi spillet en karakter må det nesten bli en litt svak 8. (av 10). Trekk for det jeg nevnte i stad, manglende multiplayer, og at det ikke frister så veldig å spille det om igjen, hvertfall ikke med det første.

Lenke til kommentar

vanlige starwars spill har ofte utvidet universet en god del, selvom det er på bekostning av normene som er innenfor starwars. det er okei det, men noe ingen noen sinne har gjort er å forandre på det som er i filmene. forandre handlingen i hele starwars det er en synd. jeg synes det er nesten like ille som å gå over til the dark side.

 

(når jeg skrev normer, mente jeg ting som at Darth Vader er jo den mektigste, som ingen kan slå. Han er the one som skal bringe balanse i kraften. ingen kan slå han. men det er bare en norm)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...