Gå til innhold

Play.com sende FEIL spill!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg forhåndsbestilte Assassins Creed Classics hos play.com, og ha nå ventet på det i 2 uker. I dag fikk jeg pakken, men det var ikke Assassins Creed som lå det, det var infinite undiscovery! Hva skal jeg gjøre?

Endret av Kontorstol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du skal gjøre er og gå på diskusjon.no og lage en skikkelig sinna post! Så tar du kontakt med play.com der forklarer problemet, de gir deg beskjed om å returnere spillet og du får riktig spill i posten.

Skrevet
Sende en mail? Ikke åpne spillet ihvertfall. De har nok ordrehistorikk(det har sikkert du på profilen din å), så det er nok ikke så vanskelig og få det riktige spillet.

 

Har selvfølgelig ikke åpnet det..

mail er ikke vits å sende til play, så jeg får vel ringe, men det koster vel en del?

Skrevet

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=retn

 

Ser her er en som sier att dette er ett vanlig problem hos Play, men dette er første gang jeg hører om en sånn feil hos Play. Har mangen venner som har brukt Play i flere år, men det ensete som har hendt ett par ganger er att sendingen forsvinner på veien. Men da har varen blitt erstattet etter 21 dager. Dette gjelder både spill, film og musikk.

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått feil 2 ganger av Play.com. Det er synd, men sånt skjer.

 

Du går på din bruker, finner hjelp-knappen, blar deg fram til "Jeg har fått feil pakke", leser igjennom, trykker riktig, går tilbake til "Dine bestillinger", der trykker du på spillet. Så må du sende det tilbake, men de vil sende det riktige før de får det tilbake.

 

 

Veldig enkelt forklart, men du burde greie det :)

Skrevet
Jeg har fått feil 2 ganger av Play.com. Det er synd, men sånt skjer.

 

Du går på din bruker, finner hjelp-knappen, blar deg fram til "Jeg har fått feil pakke", leser igjennom, trykker riktig, går tilbake til "Dine bestillinger", der trykker du på spillet. Så må du sende det tilbake, men de vil sende det riktige før de får det tilbake.

 

 

Veldig enkelt forklart, men du burde greie det :)

 

Ah, hadde forventet en måned med venting jeg nå, men flott at de sender spillet først :)

Skrevet
"We are very sorry to hear that you have been sent the incorrect item. We

will dispatch the correct item to you immediately."

 

:)

 

 

da kan du jo bare beholde det du fikk?^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...