Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det var en fin måte å slippe å ha sånn "utenfor de 24 timene" drit i begynnelsen.

Mye bedre med en film som forklarer tingene skikkelig.

Bare hata den lille drittungen. Hvis han kommer i sesong 7 tror eg at eg slutter å se :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått surret meg til å se denne.

Dette var tamme greier. Jack Bauer + Afrika henger ikke sammen. Virket som en slags C film-preget versjon av Blood Diamond.

Ellers, alltid like interessant å følge politikk-temaene i 24. Nye presidenten er forresten GOP, og ikke demokratisk, siden Palmer og Daniels var demokrater.

Jon Voight som badguy kommer til å bli bra.

Håper bare sesong 7 tar seg opp etter den begredelige sesong 6.

Skrevet
Da har jeg fått surret meg til å se denne.

Dette var tamme greier. Jack Bauer + Afrika henger ikke sammen. Virket som en slags C film-preget versjon av Blood Diamond.

Ellers, alltid like interessant å følge politikk-temaene i 24. Nye presidenten er forresten GOP, og ikke demokratisk, siden Palmer og Daniels var demokrater.

Jon Voight som badguy kommer til å bli bra.

Håper bare sesong 7 tar seg opp etter den begredelige sesong 6.

Hahahha, du syns det lignet på Blood Diamond u også? :p

Bare tenkte etter 30 min av filmen: fy flate for no Blood Diamond greier dette her :p

Skrevet

Er jo bare regnet som en liten godbit til fansen og kan ikke sees som en vanlig spillefilm. Siden det en del av oppbyggingen til sesong 7.

Skrevet

Blir lett skuffa over den hvis den sees som en vanlig spillefilm ja. En god innledning og oppbygging til sesong 7, noe vi også har fått godt nytte av i starten av sesongen. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg synes filmen gjør det den er beregnet å gjøre, nemlig å fungere som en innledning til tv serien.

Vi får her litt innsyn i hva som har skjedd siden forrige sesong, pluss at vi får se hva som leder opp til konflikten som vi nå er en del av i sesong5.

Jeg mener dette er en bedre måte å gjøre det på, enn å drive med flashbacks og whatnot, ikke at det hadde fungert i 24 i utgangspunktet, da hele konseptet med 24 er at det er "realtime".

Som flere har sagt, filmen i seg selv er ikke no oscar vinner, men om man ser den i sammenheng med forrige sesong og med tanke på neste sesong, passer den bra inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...