Roug Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hey lurte på om noen som vet om noen nye sci fi, spill alla Master o orion 3 osv? Takk for svar
Kharan Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Galactic Civilization I + II + ekspansjoner. Turbasert romstrategi på sitt beste. Vi har også Lost Empires: Immortals, selv om kritikken på dette spillet var heller varierende.
kjermy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Nå vet jeg ikke hva Master o orion 3 er, men Warhammer 40 000 er jo et sci-fi strategispill.... Hvis noen vet bedre, så bare rett meg
trollhatt Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Space Empires Imperium Galactica Space Rangers er ikke helt i samme gate, men det er til gjengjeld avhengighetsdannende Endret 16. september 2008 av trollhatt
Monkeyboy Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Alpha Centauri er riktignok ikke et nytt spill, men jeg anbefaler dette likevel. Det er laget av Sid Meyer og kan beskrives som Civilization i sci-fi setting.
magicgunnar Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hey lurte på om noen som vet om noen nye sci fi, spill alla Master o orion 3 osv? Jeg spiller fortsatt Master of Orion 3 Men har planer om å prøve Sins of a Solar Empire snart...
Roug Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Jeg har kjøpt sins of a solar empire utrolig bra spill, men ikke helt min smak, liker å se masse stjerner som Master Of Orion 3, har vurdert å prøve å spille det igjen, må se om det har kommet ut noen gode mods til det først alpha centuri har jeg også spilt, men det er mange mange år siden Imperium Galactica, har jeg også Galactic Civilization har jeg også med alle expansions må sjekke ut space empires Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå