ØysteinT Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Er det noe rart med SAVE-opsjonen? Ser ikke ut til å funke for meg, hvis jeg dør etter å tatt en save, så starter jeg ved siste automatiske savepoint, og ikke der jeg savet selv Grrrrr
fox Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Har spillet tekst? altså alt som blir sagt, blir tekstet. Både vanlig og cutscene. Nope.. tror jeg .. Kom hvertfall ikke på meg.. Gidder du å sjekke i innstilling om teksting?
Fenixen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Er det noe rart med SAVE-opsjonen? Ser ikke ut til å funke for meg, hvis jeg dør etter å tatt en save, så starter jeg ved siste automatiske savepoint, og ikke der jeg savet selv Grrrrr det er slik spillet er... angrer litt på at jeg spiller på hard etterhvert ja, mye å spille om igjen til tider.. Regner med de fleste spiller hard, men noen som har gjennomført det på siste grad? må da væra usannsynlig vanskelig
Tehjoran Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 På vanskelighetsgradene.. Det er sånn lukket vanskelighets grad.. Hva heter den? xD
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Sith Master kan man ikke spille igjennom før man har runnet spillet en gang.
DragonsHeaven Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Lakus, ikke fortell meg at du har Jedi Holocron achievementen?!? edit: mens vi er igang her... blir noen av savene mine fucka hvis jeg bruker koder? Endret 4. oktober 2008 av DragonsHeaven
Are.......... Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Han har nok det. Men håper han ikke har gjennomsøkt alle banene selv, uten å ha sett på nettet hvor de er.
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Lakus, ikke fortell meg at du har Jedi Holocron achievementen?!?1000/1000 edit: mens vi er igang her... blir noen av savene mine fucka hvis jeg bruker koder?Ja, men hvilke som gjør hva burde du Google deg frem til.Lettest: Ikke bruk koder Han har nok det. Men håper han ikke har gjennomsøkt alle banene selv, uten å ha sett på nettet hvor de er. Etter to gjennomspillinger på Sith Lord så manglet jeg bare 3-4 stk i hver bane, og da brukte jeg Guide på YouTube. Hater sånne samlegreier i spill, men siden jeg var så nærme 1000/1000 i dette spillet tenkte jeg fuck it, og gjorde det. Det er bare å glemme å lete etter alle uten Guide da noen er gjemt på idiotiske steder langt utenfor mappet.
Tehjoran Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Neeei.. Noe sier meg at Det svarte Sverdet ligger langt utenfor mapen..
DisplayName123 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Tja, syntes holocronen til det sorte sverdet var noenlunde lett å få øye på. Man finner de fleste bare man snur litt på huet.
Tehjoran Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Tja, syntes holocronen til det sorte sverdet var noenlunde lett å få øye på. Man finner de fleste bare man snur litt på huet. Sant det.. Har funnet mange.. Men det er ikke alle jeg kommer meg opp til eller bort til.. xD Jeg missa hele 3 stk på en bane pga de var over meg og jeg ikke greide å komme meg opp xD
ATI vs GeForce Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Neeei.. Noe sier meg at Det svarte Sverdet ligger langt utenfor mapen.. Nope, er bare vanskelig å komme til. Du må treffe helt presist på en halvmeter stål
fyshy Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ? Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S
Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ? Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste
DragonsHeaven Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ? Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S Du må bare være rask, det går veldig lett når du har prøvd ett par ganger, hvis du merker at du ikke greier det så løp inn i en av gangene igjen!
Are.......... Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Neeei.. Noe sier meg at Det svarte Sverdet ligger langt utenfor mapen.. Nope, er bare vanskelig å komme til. Du må treffe helt presist på en halvmeter stål Er det den som er på sistebanen, høyt i det store rommet med strålene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå