Gå til innhold

Star Wars Force Unleashed, alt blir diskutert her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe rart med SAVE-opsjonen?

Ser ikke ut til å funke for meg, hvis jeg dør etter å tatt en save, så starter jeg ved siste automatiske savepoint, og ikke der jeg savet selv :( Grrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har spillet tekst? altså alt som blir sagt, blir tekstet. Både vanlig og cutscene.

Nope.. tror jeg .. Kom hvertfall ikke på meg.. :p

Gidder du å sjekke i innstilling om teksting?

Skrevet
Er det noe rart med SAVE-opsjonen?

Ser ikke ut til å funke for meg, hvis jeg dør etter å tatt en save, så starter jeg ved siste automatiske savepoint, og ikke der jeg savet selv :( Grrrrr

det er slik spillet er... angrer litt på at jeg spiller på hard etterhvert ja, mye å spille om igjen til tider.. :)

Regner med de fleste spiller hard, men noen som har gjennomført det på siste grad? må da væra usannsynlig vanskelig :)

Skrevet (endret)

Lakus, ikke fortell meg at du har Jedi Holocron achievementen?!?

edit: mens vi er igang her... blir noen av savene mine fucka hvis jeg bruker koder?

Endret av DragonsHeaven
Skrevet
Lakus, ikke fortell meg at du har Jedi Holocron achievementen?!?
1000/1000 :ph34r:

edit: mens vi er igang her... blir noen av savene mine fucka hvis jeg bruker koder?
Ja, men hvilke som gjør hva burde du Google deg frem til.

Lettest: Ikke bruk koder ;)

Han har nok det. Men håper han ikke har gjennomsøkt alle banene selv, uten å ha sett på nettet hvor de er. :p
Etter to gjennomspillinger på Sith Lord så manglet jeg bare 3-4 stk i hver bane, og da brukte jeg Guide på YouTube. Hater sånne samlegreier i spill, men siden jeg var så nærme 1000/1000 i dette spillet tenkte jeg fuck it, og gjorde det.

Det er bare å glemme å lete etter alle uten Guide da noen er gjemt på idiotiske steder langt utenfor mappet.

Skrevet
Tja, syntes holocronen til det sorte sverdet var noenlunde lett å få øye på. Man finner de fleste bare man snur litt på huet.

Sant det.. Har funnet mange.. Men det er ikke alle jeg kommer meg opp til eller bort til.. xD

Jeg missa hele 3 stk på en bane pga de var over meg og jeg ikke greide å komme meg opp xD

Skrevet

Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ?

Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner

ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S

Skrevet

Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner

Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste ;)

Skrevet

Du må bare være rask, det går veldig lett når du har prøvd ett par ganger,

hvis du merker at du ikke greier det så løp inn i en av gangene igjen!

Skrevet
Neeei.. :hrm: Noe sier meg at Det svarte Sverdet ligger langt utenfor mapen.. :thumbdown:

Nope, er bare vanskelig å komme til. Du må treffe helt presist på en halvmeter stål ;)

Er det den som er på sistebanen, høyt i det store rommet med strålene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...