Gå til innhold

Hp Pavilion DV9060, reklamasjonsrett?


Mitt_Nick

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte en Hp fra Amentio 17/11-2006. Når jeg skulle bruke den idag, så merket jeg at den var litt rar å åpne. Så da at det var noe galt ved den venstre hengsla.

Ingen andre enn meg som har brukt denne pc'en, og det er ikke akkurat sånn at jeg er hardthendt med ting. Har lagt ved ett bilde så dere kan se selv hva jeg mener.

 

Så det jeg lurer på er om jeg har noen reklamasjonsrett på dette?

 

 

post-62267-1221425421_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Det er faktisk en liten sjangs for at du kan ta og reklamere dette.. har opplevd endel slike saker med at den låsen der henger seg.. ta kontakt med hp support.. så må du ta og sende inn bilde av det på mail til dem.. så vil dem se om det er mulighet for og få reklamere på det.. hvis ikke såeh :/ men er en liten sjangs for at det kan gå :)

Lenke til kommentar

Det må nesten være en svakhet på disse, siden det er endel andre også som har, eller har hatt, akkurat det samme problemet?

Har sendt mail til Hp nå, så håper på ett positivt svar... Fikk desverre ikke lagt ved bilde, siden jeg brukte den mailsupport via hjemmesiden.

Syntes absolutt at dette er noe som skal gå under reklamasjon!

 

Hvis ikke så er det fram med ei tvinge og lim :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp svar fra Hp. Det var ikke noe problem, jeg skulle bare sende de adresse så skulle de ordne med service og postgang. Bra service! :thumbup:

Lurer på om jeg skal be de sjekke batteriet også. Da det varer maks 30 min. ved vanlig bruk. Noen som vet noe om dette? Trodde jeg skulle kunne kjøre den lenger uten lader tilkoblet?

Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar fra Hp. Det var ikke noe problem, jeg skulle bare sende de adresse så skulle de ordne med service og postgang. Bra service! :thumbup:

Lurer på om jeg skal be de sjekke batteriet også. Da det varer maks 30 min. ved vanlig bruk. Noen som vet noe om dette? Trodde jeg skulle kunne kjøre den lenger uten lader tilkoblet?

På en snart to år gammel PC er det normalt at batteriet har blitt en del dårligere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...