Gå til innhold

Trenger råe action filmer


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Ja de finnes vel i million talls så jeg skal prøve å gjør det litt mer spesifikk. Hovedsaklig leter jeg etter typiske action filmer som inneholder folk som er overnaturlig god med våpen og slåssing, litt overnaturlig stunt osv. Helst to personer som står sentralt som "action heltene" disse kan gjerne ha et hot/intenst forhold med hverandre, ensest jeg kommer på i farten er noe alla "Wanted."

 

Så jeg leter rett og slett etter gode gamle "super kule" action filmer med hote damer og overdrevne slow motion stunts som gir deg den lille "kick" følelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett alle filmene som har blitt sakt til nå, Matrix og Mission impossible er vel det nærmest som jeg leter etter som har blitt nevnt. Bare for å komme med noen flere eksempler leter jeg etter filmer som: Mr and Mrs smith, Resident evil, War, Shoot em up. Altså filmer som har folk som de virkelig vet hva de driver med samtidig som det er et slags sexy og kult preg over hele filmen. Håper jeg klarte å gjøre meg klar. Setter pris på flere forslag og takker for de som allerede er gitt:).

Lenke til kommentar
Har sett alle filmene som har blitt sakt til nå, Matrix og Mission impossible er vel det nærmest som jeg leter etter som har blitt nevnt. Bare for å komme med noen flere eksempler leter jeg etter filmer som: Mr and Mrs smith, Resident evil, War, Shoot em up. Altså filmer som har folk som de virkelig vet hva de driver med samtidig som det er et slags sexy og kult preg over hele filmen. Håper jeg klarte å gjøre meg klar. Setter pris på flere forslag og takker for de som allerede er gitt:).

 

du bør vel nesten se på HK filmer da, A better tomorrow 1 og 2, Hard boiled osv.

 

når det kommer til ren action er det få filmer som overgår dem.

 

 

i a better tomorrow 2 dreper de 90 folk på 10 minutter så det er mye action i de filmene

Lenke til kommentar

Du er altså ute etter noen gode action filmer med mye action.

 

Die hard, Rambo og dødelig våpen er gode serier med action filmer! Ellers vil jeg selvsagt anbefale James Bond, selvom det kanskje ikke er det du leter etter. Andre enkle action filmer som ikke er nevnt i tråden er : The marine, Black dog og Shooter og kapring i høy hastighet.!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...