Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen min lever sitt eget liv!.


Anbefalte innlegg

Hei jeg har garantert fått virus på pc en min, har en mistanke om at d et er trojanske hester ute å går jeg er ikke sikker.

 

Men tingen er at maskinen min plutselig gjør som den vil, sletter en sang på itunes for eksempel åpner program som jeg ikke har trykket på en gang, så skriver den plutselig for eksempel oppe på nettleseren der du skriver web adressen skriver pc en min plutselig denne setningen "Det blinker bare vekk på en måte", noe som jeg skrev på msn for noen dager siden, Det har den plutselig skreve flere plasser midt på en nett side for eksempel på vg.no skriver den det ved siden av en overskrift. så markerer den ofte det jeg skriver tar det vekk å skriver en setning jeg kansje har skreve på msn for noen dager siden liksom. og så lager den error lyden den plinge lyden plutselig.

 

Noen som vet hva dette kan være?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke vært borti symptomene, men mitt første spørsmå vil vel være.

Har du scannet datamaskinen for virus?

 

mitt første svar er jepp scan og søk så det holder.. nå står den at den har ikke funnet noen "threaths" men noe som heter så mye som "found tracking cookie. Adtech"

Lenke til kommentar
mitt første svar er jepp scan og søk så det holder.. nå står den at den har ikke funnet noen "threaths" men noe som heter så mye som "found tracking cookie. Adtech"

Kan du nevne hvilket program/programmer du har brukt?

Med mindre du har brukt et elendig et, så burde det vel bli funnet.

 

Ellers, er jeg ganske blank.

Jeg vet det er et program man kan kjøre, som gir et ganske kryptisk svar som jeg ikke skjønner noe av. Men husker ikke hva det het :p

Lenke til kommentar
mitt første svar er jepp scan og søk så det holder.. nå står den at den har ikke funnet noen "threaths" men noe som heter så mye som "found tracking cookie. Adtech"

Kan du nevne hvilket program/programmer du har brukt?

Med mindre du har brukt et elendig et, så burde det vel bli funnet.

 

Ellers, er jeg ganske blank.

Jeg vet det er et program man kan kjøre, som gir et ganske kryptisk svar som jeg ikke skjønner noe av. Men husker ikke hva det het :p

 

 

oki, jeg bruker AVG anti virus, en gratis versjon, folk som jeg kjenner sier det er veldig bra i forhold til Norton Antivirus. Er redd det kom med et spill jeg instalerte pga ver gang jeg gikk ut av dt kom det "thank you for registration your game" muligens noe spy greier då eg vet ikke.. lite peiling på sånt virus greier, første viruset jeg har fått.

Lenke til kommentar
Last ned Avira Antivirus. Gratis og pleier å finne det meste av dritt ;) Du har garantert no dritt som overvåker pc'en din, så ikke skriv inn noen form for kredittkortinfo eller noe lignende før du er sikker på at det er borte.

 

 

okei takker, bare til å søke på google på Avira Anitivirus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...