Gå til innhold

Kritikk på side - tips til forbedringer?


Anbefalte innlegg

Hei, har fått et lite oppdrag hos noen bekjente om og lage en side for kaninene demmes (oppdrettere).

Foreløpig har jeg bare et bilde, da jeg tar kodinga til slutt, men det burde gi et vist intrykk om hva jeg prøver og få til med siden, så det jeg er ute etter nå er kritikk og tips til forbedringer, farger, meny, layout osv.

 

Dont shoot me, prøv heller og komme med tips til hva jeg kan gjøre bedre. Det er fremdeles i utvikling, men er litt usikker på hva slags innhold jeg skal ha, så kom med tips der og hvis dere kan :)

 

post-91173-1221348392_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt helt grei side. En ting som jeg reagerte på var oppsettet av menyen. Det bør være litt mer symetrisk, synes nå jeg da. Ble uroligheter på siden. Passet ikke inn at "Administrasjonen" var helt ute på siden der. Du kunne også kanskje fjernet hele den linken og funnet en annen løsning. Regner med at det skal være en log-in funksjon eller noe?

Lenke til kommentar

Jepp, har fikset slik at alt ligger på linje nå, siden er ferdig kodet, administrasjons linken er fjernet, da det er bedre at bruker/administrator heller får en egen url hos meg for administrasjonsbiten :)

 

Skal legge ut screenshot av siden så fort jeg får ordnet en litt mørkere bakgrunnsfarge, har forresten flyttet bildet inn i teksten, og lurer forferdelig på hva jeg skal ha i høyre kollonne...

 

EDIT: ScreenShot av siden, dette er den ferdig kodet siden, og ikke et PS bilde...

post-91173-1221795586_thumb.png

 

Lurer fremdeles på hva jeg skal ha i høyre kollonne... kontaktskjema kanskje? - Det er bare og komme med forslag...

 

EDIT2: Ser nå at teksten ikke er på linje med menyen eller header, skal jeg flytte teksten ut til siden, eller skal jeg flytte menyen og headeren lengre inn på siden?

Endret av Famen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...