Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Våre sanger" for par


Anbefalte innlegg

Alle par har en sang sommen den ene om den andre. For meg er det :

 

The Replacements - The Ledge

 

 

Den sto på repeat på winamp mens vi prata masse kos og satt i senga og etterpå mens vi gjorde mere. Etter det så tenker jeg på henne hver gang jeg hører.

 

Hvilke sanger minner deg om kjæreseten? og fortell hvorfor det er deres sang så dette ikke bare blir en oppremsingstråd.

 

Legg gjerne ved youtube-videoer slik jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Aaaw, for en fin tråd. Må vel si det samme siden det er vår sang. :love: Ellers så tenker jeg på han når jeg hører på Nirvana - Plateau

Se filmen hos Youtube

fordi jeg hørte den for første gang sammen med han og det er en dritbra sang.

 

Og så Seether - Broken, rett og slett fordi mye av teksten beskriver det jeg føler så bra. Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Marianne_*

Jeg og samboeren har denne sangen som "vår" sang:)

 

 

Det er den norske versjonen av "Once Upon A Dream", som er med i filmen "Tornerose".

 

Hvorfor denne sangen? En dag da jeg fikk en klem av min kjære da vi stod i stua, så begynte vi å danse litt vals på stuegulvet. Vi hadde ikke noe musikk i nærheten, så jeg begynte å synge/nynne denne sangen:) Etter det ble den liksom "vår" sang, og vi danser og synger den sammen en gang innimellom:) Koselig syns jeg!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vi har sangen "Sixteen Reasons" med Connie Stevens, fra Mulholland Drive, som var en av de første filmene vi så FØR vi ble sammen. Det bare ble sangen vår rett og slett! Og det passer ganske bra med mange av grunnene til hvorfor jeg elsker han også, for eksempel fregnene hans :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wws74UZTSUw

Endret av persilledusk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...