Gå til innhold

stol til ps3 til 6500kr funker ikke.hutre huter


vectra94turbo

Anbefalte innlegg

har kjopt meg ny stol til ps3 med pedaler og rat og 6 gir og revers,,,men da vettu når moroa kommer så er det kun gas og brems som virker og ikke styringa??selv og girhendelene på ratet skifter gir fint??merkelig..

 

følgte jo med to cd men ps3 klarte ikke og lese de..så la de inn på daten og det funka men styringa/ratetet funka ikke...

 

er det noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg

 

har handla inn 12kjøre pils til og gleda meg som en unge til og kjøre grandturismo i helga..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De CD-ene som fulgte med er nok ikke for PS3. Det er helt sikkert drivere for PC... Hvis rattet fungerer med PS3 vil jeg tro at det skal fungere automatisk. Du har selvsagt koblet alt rett? Og du har valgt hvilket ratt du har i options-menyen på spillet du skal spille dersom det kan gjøres?

 

Hvilket ratt kjøpte du? Er jo ikke sikkert at det støtter/er støttet av PS3...

Lenke til kommentar
De CD-ene som fulgte med er nok ikke for PS3. Det er helt sikkert drivere for PC... Hvis rattet fungerer med PS3 vil jeg tro at det skal fungere automatisk. Du har selvsagt koblet alt rett? Og du har valgt hvilket ratt du har i options-menyen på spillet du skal spille dersom det kan gjøres?

 

Hvilket ratt kjøpte du? Er jo ikke sikkert at det støtter/er støttet av PS3...

 

 

ratet funka ikke med kalibreing i pc men alt annet funka i testen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...