Gå til innhold

Spore: Bildet Fryser seg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har skaffet spillet Spore og har installert det og alt.. ;) Men når jeg skal spille så fryser bildet seg hele tiden, men lyden funker.. når jeg er i celle fasen så fryser det seg ca. 3 ganger også går det feilfritt helt til jeg skal utvikle meg til skapning.. der blir det helt Krig.. Bildet fryser seg HELE tiden.. Idag for noen timer siden fikk jeg bare gått 5 skritt med skapningen min, så stoppa det.. -.-

Noen som vet hvorfor?

Takk på forhånd =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høyreklikk på skrivebordet og på listen som kommer opp står det CatalystControl Center om du har ATI, og hvis du har noe med Nvidia står det dette mener jeg å huske. (har selv ATI)

Får du ikke opp noe her kan du velge egenskaper fra listen og så instillinger/avansert og så fanen Kort.

Der står det hva skjermkortet ditt heter ;)

Endret av archongamer
Skrevet (endret)

Ja, høyreklikk på skrivebordet gjelder fortsatt: Høyreklikk -> Egenskaper -> Innstillinger. Trykk på Avansert-knappen deretter adapter-fliken.

Drivere finner du her

Endret: skrivefeil

Endret av k-orm
Skrevet

At du har en bærbar PC fra Compaq sier ikke så veldig mye. Trykk på Start menyen, så går du på Kontrollpanel > System > Maskinvare > Enhetsbehandling. På listen du får der velger du "Skjermkort", og så skriver du navnet på skjermkortet ditt her, så går det an å hjelpe deg :)

Skrevet

Denne.. ;D?

Version: 175.19

Release Date: 23.06.2008

Operating System: Windows Vista 32-bit

Language: English (International)

File Size: 61.6 MB

Takk Takk.. =D

Skrevet (endret)
Da er det riktig. Kjør på!

Hehe.. :p Begynte å lure nå.. xD Jaja..

Tusen Takk alle sammen.. :p Kommer med Oppdatering i morgen.. orker ikke å gjøre noe mer i dag.. :)

Endret av TehJøran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...