Gå til innhold

Crysis og Crysis Warhead kan nå kjøpes digitalt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har de endret det til den 12. og den 18 på Wikipedia. Likevel står det at datoen for pakken med Crysis og Warhead er den 29. Kan vel uansett bare bestille de separat, men det må nok bare være en liten feil fra deres side at de har skrevet den datoen. Får ikke betalt med Visa når jeg har æ i navnet. :S

Jeg så det jeg også nå, skjønner ikke hvorfor det står 29. på den fulle pakken?

Vet ikke om jeg tør å bestille før den datoen endrer seg, eller noe annet.

Lenke til kommentar

Hvis de ikke har endret den til onsdag er det bare å kjøpe de separat. Sleipe EA har ikke gitt oss rabatt på pakkekjøp eller forhåndsbestilling som er vanlig skikk.

 

Thank you for your recent purchase of Crysis Complete (W-EU). To play, just run Steam and log in using your Steam account name: xxx. Your game will be available on the “My Games” tab. :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hvordan er Steam? Hvor rask er nedlastningen?

Steam er uten tvil den beste digitale distribusjonstjenesten. Farten er som regel meget god, avhengig av hvilken content server du kobler opp mot. Dette skjer automatisk. Men om du får en treg hastighet logger du bare av og sletter clientregistry.blob filen i Steam-mappen. Da vil Steam søke etter en ny content server.

Lenke til kommentar
2 megabyte i sekundet. Eller 20 megabit, som nettleverandører oppgir det.

20 Megabit er 2,5 MB/s. :)

 

Edit: Og så var det å vurdere hva som tar lengst tid, vente en ukes tid på å kjøpe i butikken, eller nedlaste. :hmm:

Er jo noe jækla herk herk å måtte nedlaste noe slik på nytt neste gang du formaterer C:.... Men kan vel kanskje laste ned en ISO-fil etterhvert. (som jeg kan bruke over og over igjen)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...