Gå til innhold

demo fifa 2009


Peritass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

 

Sjansen er vel liten for at den kommer etter 22...

 

Hvorfor? Husk at det er snakk om USA...

 

Er faktisk ganske spent på denne demoen. Har holdt meg til PES helt siden jeg kjøpte det første spillet i serien til PS1. Da het det riktignok noe annet. PES 2008 var en enorm skuffelse, så nå er jeg spent på hva Fifa kan tilby. Blir det bra velger jeg Fifa i år.

Lenke til kommentar

Kan komme med en liten rapport fra mine PES-øyne. Prøvde bare en kamp (dvs 4min), så har ikke sett veldig mye enda, men inntrykket mitt er veldig positivt. Animasjonene var veldig flotte. Pasningssystemet fungerte veldig bra. Dette spesielt takket være meget løpsvillige medspillere. Headingene er veldig forbedret i forhold til 08-utgaven. Ting fløt generelt veldig bra, men reprisene bar preg av litt lav fps. Langt unna like lav fps som den i PES08.

 

Utvilsomt et stort steg i riktig retning for serien. Regner med jeg kjøper dette på utgivelsesdatoen. PES08 var forferedelig i forhold til hva serien engang var, så har ikke mye tro på at PES09 skal bli bedre enn Fifa09. Selvsagt litt tidlig å ta en endelig avgjørelse enda, men Fifa09 ser som sagt veldig bra ut. :)

 

Hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe meg et Fifa-spill igjen (maaange år siden sist), men nå er det meget mulig.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Jippi! Da slapp jeg! :p

 

Er egentlig stort skritt i riktig retning, men ettersom alle venner spiller pes, blir det pes i år også! :) Synes det ble litt liten flyt i spillet iblandt, men det kan også være pga korte omganger, synes også grafikken så merkelig ut.. altfor skinnende..

 

Jeg venter uansett på pes!

Lenke til kommentar
hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?

Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem?

Den storen e vel beregnet for PSP.

Lenke til kommentar
hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?

Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem?

Den storen e vel beregnet for PSP.

 

 

Jeg har lest at PES 2009 er et skritt i riktig retning, men dessverre så er det bare et. Vi blir nok ikke veldig positivt overrasket, men barnesykdommene som i pes 2008 er slettet.

Lenke til kommentar
hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?

Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem?

Den storen e vel beregnet for PSP.

 

 

Jeg har lest at PES 2009 er et skritt i riktig retning, men dessverre så er det bare et. Vi blir nok ikke veldig positivt overrasket, men barnesykdommene som i pes 2008 er slettet.

Ka har det me PC Storen å gjøre? :ermm:

Lenke til kommentar
hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?

Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem?

Den storen e vel beregnet for PSP.

 

ok, så det er ikke mulig å sjekke ps3 storen gjennom pc...? og da umulig å laste ned via pc...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...